"ולא יראו"

איך אפשר לקנות משקפיים בחינם? פשוט מאד

פעם היינו צריכים לחפש תירוצים למה לקנות משקפיים: "עלה לי המספר", "המסגרת כבר מאוד לא אופנתית", "נעלמו לי המשקפיים", "המסגרת נשברה", "העדשה נסדקה". היום אין שום סיבה לחפש תירוצים, פשוט מאוד – אפשר לקנות משקפיים בחינם (בריאות, שיווקי)

איך קונים משקפיים בחינם? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

היו כבר מי שאמרו ש"לקנות משקפיים בחינם" זה משפט לא הגיוני ותחילתו סותרת את סופו. במחשבה ראשונה יכול להיות שכך. אבל במחשבה שניה – זה בדיוק מה שקורה.

רשת משקפיים 280 איננה גמ"ח. המסגרות הקיימות בה הן איכותיות, הן ממותג הבית A&R וממותגים מובילים אחרים, כולם ברמה גבוהה של עיצוב ושל ייצור. שירותי האופטומטריה ניתנים על ידי אופטומטריסטים מומחים, ואפילו התאמת המסגרות ניתנת על ידי מוכרנים מומחים. אין התפשרות על שום דבר, אפילו מיקום החנויות נוח בכל קנה מידה, הן מעוצבות ומציגות מלאי ענק של אלפי דוגמאות בתצוגה נוחה.

אם כך, כיצד אפשר למכור גם את המשקפיים הטובות ביותר, בתנאים הטובים ביותר, וגם לחלק אותן בחינם? התשובה היא פשוטה: הכל בזכות שיתוף פעולה מצוין עם קופות החולים. קופות החולים מסבסדות את קנית המשקפיים, כך שלמבוטחים הם נמכרים בחינם ממש. מצד שני, קופות החולים מוודאות שתמורת התשלום שהן מעבירות, השירות שניתן הוא מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

רשת משקפיים 280. לא גמ"ח. צילום: יחצ

שימו לב: קופות החולים אינן נוהגות להתפשר.

רשת 280 עומדת בכל קנה מידה של רשת מובילה, הן מצד איכות המשקפיים הנמכרות והן מצד איכות השירות המקצועי. בנוסף לכך, רשת 280 מובילה במגזר החרדי, כאשר מספר המסגרות הנמכרות אצלה בכל זמן נתון הוא הגבוה ביותר. עובדה זו מאפשרת ל-280 לייצר את המסגרות של מותג הבית A&R ולהביא איכות גבוהה במיוחד במחיר נמוך במיוחד, לעבוד עם המעבדות הטובות והמקצועיות ביותר לייצור עדשות למשקפיים ולהחזיק את האופטומטריסטים המקצועיים ביותר. בהקשר זה יש לציין כי האופטומטריסטים עצמם נחשפים למגוון גדול מאוד של מקרים דווקא ברשת 280, כי כשהם עובדים במקום המקבל כמות בדיקות גבוהה יותר מכל מקום אחר, הם מגדילים את הניסיון שלהם באופן משמעותי.

יש לציין כי ההסכמים עם קופות החולים תקפים רק בסניפים מסוימים. קופת חולים מאוחדת בסניפי ירושלים, בני ברק, ביתר עילית, בית שמש ואשדוד, וקופת חולים מכבי בסניפים בני ברק, בית שמש וירושלים – נחום 10.

פעם אחת בכל שנה מגיע לכם להחליף משקפיים, ואין צורך לחפש תירוץ. ב-280 תקנו אותם בחינם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר