בעט בסוהר

הפלסטיני הרוצח השתולל: "אני הורג את כל היהודים" • צפו

המשטרה גורסת כי הפלסטיני החשוד ברצח מיכל חלימי לפני כחודשיים, לא עשה זאת על רקע לאומני. הוא עצמו - וכן בעל הנרצחת - מתעקש כי מדובר בפיגוע. צפו בהתפרעות שלו בביהמ"ש (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המחבל מדבר - ומפרע (צילום: עפר מאיר, ynet. תמונות: Yonatan Sindel/Flash90)

מעצרו של מוחמד (חמודי) חארוף (29) החשוד ברצח מיכל חלימי (29), הוארך היום (רביעי) בחמישה ימים, ובתום הדיון בענין בבית המשפט החל הפלסטיני החשוד להתפרע.

"אני הורג את כל היהודים", אמר חארוף בן ה-29 תוך שהוא בועט בסוהר. בפרשה זו, כפי שהותר היום לפרסום, ישנן בידי המשטרה ראיות מוצקות שחארוף רצח את מיכל על רקע פלילי, אך הוא ניסה להפנות את כיוון החקירה לזה הלאומני.

יתכן והוא ניסה לשוות לרצח רקע שכזה כדי לקבל כספים מהרשות הפלסטינית, שנוהגת לשלם למשפחות מחבלים. כשנשאל בשולי הדיון בבימ"ש השלום בירושלים "אולי עכשיו אתה רוצה לקבל כסף מהרשות הפלסטינית? בגלל זה אתה אומר את זה?", השיב: "לא, אני רציתי לחטוף ולהחליף את האסירים".

החשדות העומדים נגדו, הן עבירות של רצח, החזקת אמצעי לחימה, שהייה בלתי חוקית בישראל, גניבה ושימוש במסמך מזויף. ראש מחלק תשאול ביחידה המרכזית במחוז ש"י רפ"ק שמואל ג'רבי אמר, כי "בסוף חודש מאי התקבל דיווח בתחנת בנימין על היעדרותה של המנוחה על ידי בני משפחתה. מיד עם העברת החקירה מתחנת בנימין לימ"ר ש"י, בוצעו כמה פעולות חקירה מורכבות לשם איתור המעורבים שעמם נמצא החשוד בקשר".

"עם הבאתם של גורמים אלו לחקירה, הוביל אחד המעורבים את צוות החקירה לזירות האירוע שבה ככל הנראה רצח החשוד את המנוחה. בעקבות מציאת הגופה, נחקר החשוד המרכזי בחשד בביצוע רצח. בחקירתו הוא הודה בביצוע רצח של המנוחה", סיכם נציג המשטרה.

מי שמצטרף לגרסתו של המחבל, מהכיוון הנגדי כמובן, הוא בעלה של מיכל חלימי, אהרן, שדוחה היום מכל וכל את גרסת המשטרה ומתעקש שהיא לא נרצחה על רקע פלילי ושכן מדובר בפיגוע לכל דבר: "מדובר בקטע לאומני לחלוטין. משטרת ישראל מסרה גרסה ואנחנו מתנגדים ופוסלים את כולה. עדיין לא קברנו את אשתי וברגע שנקבור את אשתי ונשב שבעה - נגיב בהרחבה ונגיש תביעה נגד משטרת ישראל והאמת תצא לאור. זה חשוב שהצדק ייצא לאור".

"אנחנו לא מקבלים את סברת המשטרה. כרגע אני עדיין לא קברתי את אשתי, אני באבל. אחרי השבעה אני אגיב על כל מה שצריך. אני מאוד כואב, אוהב ומתגעגע. הציפייה לילד ולתינוק חדש נגדעה, התחושות הן מאוד קשות", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר