מאבק בעירייה

חיים כהן דורש: דיון חוזר בבקשה של חיים אמסלם

לאחר שהוועדה המקומית אישרה היתר בניה לבית הכנסת של חיים אמסלם בהר נוף, דורש חבר המועצה חיים כהן דיון חוזר - מה שעשוי להביא לדחייה חוזרת של תוכנית הבנייה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים כהן עם ברקת. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

ועדת המשנה המקומית לתכנון ובניה אישרה הבוקר (רביעי) היתר בניה לבית הכנסת של הרב חיים אמסלם בשכונת הר נוף בירושלים, זאת למרות התנגדותה של סיעת ש"ס בעירייה.

כזכורף, בכל התקופה האחרונה הובאה הבקשה שוב ושוב בפני הוועדה המקומית והוסרה מסדר היום בטענות שונות לאחר שכלל הנציגים החרדים הצביעו נגדה.

ארבעה חברים התנגדו - פיני עזרא, יוחנן ויצמן, יוסי דייטש ויצחק פינדרוס וארבעה תמכו - מאיר תורג'מן, לורה ורטון חנן רובין וחיים אפשטיין. חבר המועצה ישראל קלרמן שנכח בדיון נשאל מה דעתו ומה מצביע ואמר שעדיין לא החליט, בעקבות כך קולו נספר כנמנע, יו"ר הוועדה תורג'מן השתמש בקולו הכפול וכך הבקשה אושרה.

מכתבו של חבר המועצה חיים כהן

אלא שכפי הנראה, היתר הבניה לא יצא כל כך מהר אל הפועל מאחר וחבר המועצה מטעם ש"ס, חיים כהן, שיגר מכתב לראש העיר ניר ברקת, בו הוא דורש להעלות את הנושא לדיון חוזר בישיבת המועצה הקרובה בשבתה כמליאת ועדת התכנון.

לפי החוק, כל דרישה של חבר מועצה לקיים דיון חוזר, מעכבת את ההחלטה שהתקבלה ומחייבת דיון חוזר. כפםי הנראה, בדיון החוזר, שוב יהיה רוב נגד בקשת אמסלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר