צפו בביצוע המרהיב

אחיה אשר כהן אלורו בקליפ מפתיע לשבת

"אשת חיל" - סינגל קליפ ראשון מתוך אלבום של פרשנות למוסיקה יהודית לכבוד טו' באב של הפסנתרן והמלחין, אחיה אשר כהן אלורו, המלווה את מיטב הזמרים והאמנים (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דניאל גן אור)

בימים אלו מוציא המוסיקאי אחיה אשר כהן אלורו, סינגל ראשון "אשת חיל" שאותו אנו שרים כל ערב שבת, על הלחן המפורסם של ר' בן ציון שנקר. מתוך אלבום חדש עליו הוא עובד בימים אלו "פרשנות למוסיקה יהודית".

את הרעיון לפרויקט שאב אחיה משנים של נגינה על הפסנתר וביצוע של קטעים שמוכרים לו משחר ילדותו מהבית ומהישיבה. השילוב של הניגונים היהודיים שאותם ניגן ושמע בכל הזדמנות אפשרית והאזנה למוסיקה בכלל ולפסנתרנים בפרט, כגון בראד מלדאו, הרבי הנקוק, קיט' ג'ארט, צ'יק קוריאה מישל קמילו ועוד... יצרו אצל אחיה עיבודים מעניינים לניגונים הפשוטים והיפים שגדלנו עליהם מבית אבא.

הניגונים הראשונים שיצאו, מוקלטים ומצולמים ב- Live , כך שאפשר להרגיש את החיבור והתוכן שעליו גדל אחיה.

אחיה אשר כהן אלורו – פסנתרן ומלחין, בוגר האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, מופיע ומקליט עם מיטב האומנים בארץ, ביניהם: יהורם גאון, אברהם פריד, עמיר בניון, רזאל ועוד.

אחיה גם הוציא לפני כשנה סינגל לזכר של הגיטריסט יוסי פיאמנטה שזכה לאהדה רבה (ניגון יוסף) וסינגל משותף עם הקלרניטן אברהם בלטי על ניגון ברסלב עתיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר