שיטת אטנגו

סובלים מהפרעת קשב וריכוז? יש טיפול ללא כדורים

אם הילד שלכם לא ממש מרוכז בזמן הלימודים בחיידר, אם קשה לו להקשיב לאורך זמן, או שהוא מתחיל לחלום כך באמצע היום – יש מצב שיש לו הפרעת קשב וריכוז מה שנקרא ADHD. אז החדשות הטובות הן שאפשר לטפל בזה בצורה טבעית ולאו דווקא צריך להתחיל עם מתן כדורים (משפחה, שיווקי)

הפתרון להפרעות קשב וריכוז ללא כדורים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הפרעת קשב וריכוז הנן תופעות שכיחות אצל כ-10% מכלל האוכלוסייה, וגם במגזר. הטיפול התרופתי השכיח היום כמו ריטלין או קונצרטה וכדו' לפעמים בעל תופעות לוואי וגם אחוז מהאוכלוסייה לא מגיב לתרופות האלה כלל.

בכל מקרה רפואי תמיד כדאי להתייעץ עם רופאים, אבל חשוב להכיר שישנן גם שיטות טבעיות, חלופיות, שמאפשרות לילד להתגבר על הקשיים גם ללא תלות בתרופה.

קשה לילד בחיידר, בישיבה? יש לו הפרעת קשב וריכוז? | שיטת אטנגו ללא כדורים - לילדים וגם לבוגרים | לפרטים: 09-7880894 או לחצו כאן

מה זה בכלל הפרעת קשב? מקורה של הפרעות הקשב והריכוז, ADHD, באונה הקדמית של המוח והמוליך העצבי דופמין אינו מגיע לאונה בצורה סדירה וכתוצאה מכך המוח פועל מעט שונה כאשר נדרשת הפעלת ריכוז או במילים אחרות: משתעממים מהר מהרגיל (כמובן שאם הנושא מעניין את הילד הוא יתרכז ברגע). הפרעת הקשב היא ברוב המקרים גנטית ולכן אם הילד סובל מכך כנראה שקרוב משפחה אחר גם עם הפרעת קשב. בנוסף, קשיי הריכוז של הילד היו כנראה קיימים עוד מילדות.

איך יודעים אם יש הפרעת קשב וריכוז? ישנם מאפיינים קבועים אך עוצמתם משתנה מאחד לשני. שימו לב לרשימה הבאה, אם הסימפטומים מוכרים לכם אצל ילדכם, יש מצב שיש לו הפרעת קשב:

  • קושי להתרכז לאורך זמן ובמיוחד כאשר הנושא משעמם
  • חוסר החלטיות עם נטייה להיסוס וקושי לקבל החלטה
  • קושי בהתארגנות עצמית, שמירה על סדר
  • נטייה לא לעמוד בזמנים
  • נטייה לחלום בהקיץ
  • נטייה לשכוח חפצים, דברים שנאמרו, חומר שנלמד
  • נטייה להתפרצויות וקושי לשמור על איפוק, קושי להמתין בתור וכדומה
  • נטייה לדחות משימות או לא להשלים אותן עד הסוף

מהי שיטת אטנגו לטיפול בהפרעות קשב וריכוז? אטנגו הנה שיטה ייחודית, חדשנית ומהפכנית לטיפול בהפרעות קשב וריכוז והיא מומלצת לכל אחד ואחת עוד לפני התחלת מתן תרופות או כדורים.

איך זה אפשרי? ובכן, באמצעות אימון מוחי המתבצע במחשב הביתי, לומד מוחו של המתאמן לעבוד בצורה אחרת שבעקבותיה הוא מצליח להפיק קשב וריכוז גבוהים ולא רק אלא מצליח לסנן גירויים ורעשי רקע, וכן להפעיל כישורים קוגניטיביים (תפישה חזותית ושמיעתית, מהירות תגובה, שליטה עצמית ועוד). התוצאות הנן מהירות ותוך מספר שבועות ניתן יהיה לחוש בשינוי! התוצאות יבואו לידי ביטוי בלימודים ובתפקוד היומיומי.

איך זה עובד? שיטת אטנגו מאיצה את פעילות גלי המוח באונה הקדמית וגורמת להזרמת דופמין, זוכרים? זהו המוליך העצבי שקשור להפרעות הקשב.

האם התוצאות נשמרות? כן! זה כמו שלומדים לרכב על אופניים זה גם מה שקורה לאחר אימון ר בשיטת אטנגו: כלומר, אם מתרגלים באופן סדיר 4-6 חודשים, בעצם גורמים ליכולות החדשות של המוח להיות קבועות. אם פעם אחת המוח למד את הפעולות האלוהוא לא ישכח אותן שוב ממש כמו רכיבה על אופניים, או לימוד שחייה.

קשה לילד בחיידר, בישיבה? יש לו הפרעת קשב וריכוז? | שיטת אטנגו ללא כדורים - לילדים וגם לבוגרים | לפרטים: 09-7880894 או לחצו כאן

קושי להקשיב בשיעורים. סימפטום. אילוסטרציה. צילום: Nati Shohat/Flash90

אז נכון שאם תלכו לרופא ותבצעו בדיקה, הטיפול הראשוני שתשמעו עליו זה כדורים. אך האם זה נכון לעשות כצעד ראשון? האם בכלל לילד/ה שלכם יש מחלה? חשבו על תופעות הלוואי של הכדורים וגם על הסטיגמה שנדבקת לילד כאשר הוא לוקח תרופות כדי להתרכז. חשבו על דרך טיפול טבעית, דרך שבה קודם כל מאמנים את הילד להפיק רמות ריכוז וקשב גבוהים ומפתחים את יכולותיו והכישורים המוחיים. כאשר זה נעשה – כל מה שהילד משיג נשאר חלק ממנו והוא רק ישתפר וילך במשך השנים!

זכרו! הילד שלכם אינו עצלן, הוא פשוט אינו מסוגל לעשות את מה שנדרש ממנו בהשוואה לילדים אחרים. אבל אם נכשיר אותו – התוצאות ידברו בעד עצמן.

חשוב לדעת שהתופעה הנה שכיחה בכל המגזרים באוכלוסייה, בלי קשר להשכלה, למגדר או למוצא. בעבר, היו מאד נוקשים מבחינה חינוכית כלפי בעלי הפרעות קשב וריכוז שכן לא הכירו את התופעה, גם לא בחברה החרדית. אבל עכשיו יותר ויותר נותנים את הדעת לנושא.

שיטת אטנגו נבדקה על ידי רבנים וכל התכנים בה מאושרים לשימוש. התכנית מתאימה לילדים החל מגיל 6 ועד מבוגרים. רבים באוכלוסייה החרדית בבני ברק, בית שמש, צפת ועוד כבר ניסו והצליחו. פנו לחברה בבקשת מידע נוסף.

קשה לילד בחיידר, בישיבה? יש לו הפרעת קשב וריכוז? | שיטת אטנגו ללא כדורים - לילדים וגם לבוגרים | לפרטים: 09-7880894 או לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר