יוצאים לשטח? כך תדעו איפה ומתי מותר להרעיש

בתקופת החופש אנשים נחלקים לשניים. אלו שסובלים מהרעש שהחופש מייצר ואלו שעושים אותו. מה מותר מה אסור ומתי כדאי לערב את רשויות החוק?

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נכון, החופש הגדול כבר בעיצומו אבל החוקים ורשויות האכיפה לא יוצאים לחופש ולכן כדאי לשמור על הכללים בנוגע לחוק הרעש כדי שהחופשה שלכם לא תסתיים עם דו"ח שישיאר אתכם בקול דממה דקה.

החוק האוסר השמעת רעש חריג בין השעות 14:00 ל-16:00 תקף אף בימי החופשה. בשעות אלו עליכם לשמור על שקט שיאפשר מנוחה עבור המעוניינים בה. בשעות אלו אין להעמיד רמקולים או ציוד הגברה שונה שיפר את שלוות הדיירים.

אם בכל זאת חשקה אוזנכם במוזיקה רועשת, הרחיקו מאיזורי מגורים שם תוכלו להגביר את הווליום. ככל שהרחקתם יותר, כך תוכלו לסובב יותר את הווליום כלפי מעלה.

חוק השקט חוזר לפעול בשעה 23:00 ותקף עד לשעה 7:00 בבוקר של מחרת, למעט מוצאי שבת שם תוכלו להרעיש עד השעה 12:00 (כמו ביום העצמאות ופורים).

משטרת ישראל והרשויות העירוניות מקפידות על אכיפה מוגברת כנגד אותם אנשים שמפרים את חוק הרעש. בחופש אשתקד חולקו אלפי דוחו"ת ברחבי הארץ כנגד אותם מפרי רעש. אל תכנסו לסטטיסטיקה - תהיו בשקט, או שתרעישו במקומות שלא מפריעים לאיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר