הוטל צו איסור פרסום

החשדות נגד ראש הממשלה: שוחד, מרמה והפרת אמונים

בדיון המשפטי בבקשת המשטרה להטיל צו איסור פרסום על המו"מ עם עד המדינה בפרשות נתניהו, התברר היקף החשדות החמורים נגד ראש הממשלה - בהן גם שוחד. מגעים עם עד נוסף (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו, היום (צילום: Nati Shohat/Flash90)

"עניינן של הפרשיות המכונות 1,000 ו-2,000 - ביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים", כך נכתב היום (חמישי) בבקשת המשטרה מבית המשפט להטיל צו איסור פרסום על המו"מ להפיכת ארי הרו לעד מדינה בפרשות נתניהו.

בכך עולה דרגה, באופן דרמטי ורשמי, חומרת החשדות נגד נתניהו שעד כה נראה היה שהן מתמקדות בעיקר בטובות הנאה אסורות ('תיק 1000') ובתיאום מהלכים פסול ('תיק 2000').

נציג המשטרה הסביר לשופט כי בידי ארי הרו, ראש הלשכה לשעבר של נתניהו, ישנו מידע חשוב מאוד שהפרקליטות זקוקה על מנת להשלים את החקירות, וכפי שפורסם המידע נוגע לכל פרשיות נתניהו. כצפוי, בית המשפט שוכנע והטיל צו איסור פרסום כמתבקש.

נתניהו על החקירות: "קמפיין חסר תקדים של ציד ורדיפה" (צילום ארכיון: ערוץ הכנסת)

בתוך כך, בחדשות 2 פורסם הערב כי ראש סגל (לשעבר) נוסף בלשכת נתניהו, מלבד ארי הרו, מעורב ב'פרשת הצוללות' המוכרת בכינויה כ'תיק 3000'. מדובר בדוד שרן המקורב לתא"ל במיל. אבריאל בר יוסף, אחד מהחשודים המרכזיים בפרשה.

עוד קודם פורסם ב'וואלה! News', כי גם עם ראש הסגל לשעבר גיל שפר, שכמו הרו מסובך אף הוא בפלילים בפרשה אישית, החלה הפרקליטות במגעים מתקדמים, שיתכן ויבשילו לעד מדינה נוסף נגד נתניהו.

בסביבת נתניהו מסרו הערב בתגובה לפרסומים: ''אנו דוחים על הסף את הטענות המופרכות שמושמעות נגד ראש הממשלה. מסע הצייד להחלפת השלטון נמצא בעיצומו, אבל הוא נידון לכישלון, מסיבה פשוטה: לא יהיה כלום, כי לא היה כלום''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר