צפו בווידאו

אלאור אזריה מדבר: "אני נכנס לכלא בראש מורם"

ימים ספורים לפני כניסתו לכלא לאחר שערעורו נדחה השבוע, ובעקבות פנייתו היום לרמטכ"ל בבקשת חנינה, מפרסם אלאור אזריה בפייסבוק סרטון בו הוא מודה לעם בישראל על תמיכתו בו • צפו (בארץ)

אלאור מדבר (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

אלאור אזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בפיגוע שאירע בעת שירותו הצבאי והצליח לטלטל את המדינה, פרסם הערב (חמישי) הצהרה ראשונה ומצולמת לתקשורת.

אזריה אמר בשידור חי שהועבר בעמוד הפייסבוק של שרון גל: "אני מאמין שיכולתי לצאת זכאי, אבל עברנו מסכת ייסורים של כמעט שנה וחצי שעלתה להוריי בבריאותם. אני רוצה לחזור לחיי שגרה כמה שיותר מהר".

"אכנס לכלא לרצות את העונש שנגזר עליי ולא אפנה לבית המשפט העליון. מוקדם יותר היום פניתי לרמטכ"ל בבקשה שימתיק את עונשי. אני מקווה שייענה בחיוב", אמר אזריה וביקש בהמשך להודות לתומכיו: "עמדתם לצדי ולצד משפחתי, סייעתם כלכלית להגנתי וקיבלתי מכם תמיכה ואהבה אינסופיים. זה לא מובן מאליו. עם ישראל, תודה, אני אוהב אתכם".

הוא פנה לבני הנוער וקרא להם להמשיך להתגייס לצה"ל למרות המקרה שלו: "אני מבקש להעביר מסר לבני הנוער: יש לנו ארץ אחת, בואו נשמור עליה. אני לא רוצה לחשוב על האפשרות שהמוטיבציה שלכם נפגעה בגלל המקרה שלי. לכו לקרבי, תתנדבו, למען העם והארץ".

"פעלתי מתוך תחשות סכנה מיידית בזירת הפיגוע", אמר לצופים, "אבל בית הדין אמר את דברו. חשוב לי להדגיש, גדלתי בבית ערכי ומוסרי. אם הייתי יודע שאין על המחבל מטען, לא הייתי יורה. חיי הלוחמים עמדו לנגד עיניי. אני נכנס לכלא בראש מורם, אוהב את הארץ, אוהב את הצבא ומודה לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר