נפתחה חקירה

אם זרקה את תינוקה מחלון הרכב בעת נסיעה; נפצע בינוני

אל חדר המיון בבית החולים סורוקה שבבאר שבע הובא הערב פעוט בן חודשיים שנפגע באורח בינוני בעת שאמו הטילה אותו אל מחוץ לרכבה. המשטרה החלה בבירור נסיבות האירוע (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום מסך: מתוך יוטיוב)

שוטרים הוקפצו הערב (חמישי) אל בית החולים סורוקה שבבאר שבע, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 אודות פעוט כבן חודשיים שהובא למקום כשהוא פצוע במצב בינוני.

גורמי רפואה מסרו, כי פציעת התינוק אירעה בעקבות השלכתו על ידי אמו מהרכב בזמן שנסעו בו יחדיו.

לפי הדיווח המשטרתי, מתחקור ראשוני עולה כי האם הוסעה על ידי קרוב משפחתה ברכבו, ובכניסה הצפונית לבאר שבע הבחין הנהג כי האם השליכה את הפעוט מהרכב.

הוא מיד עצר את רכבו, הרים את התינוק מהכביש ופינה אותו לבית החולים. השוטרים עצרו את האם לחקירה, אך קודם כל העבירו אותה לבדיקות רפואיות.

"נסיבות האירוע בחקירה", נמסר מהמשטרה. מ'סורוקה' נמסר: "תינוק כבן חודשיים פונה לסורוקה לאחר שככל הנראה הושלך מרכב. הוא עבר ייצוב והערכה, וסובל כעת מפגיעות ראש וגפיים - במצב בינוני. הוא בהכרה, ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו של אבי הילדה בת ה-11 מהכפר הבדואי ביר הדאג' שמתה אמש מפצעיה לאחר שעל פי החשד נפלה מרכב בעת נסיעה, כשתחילה טענו בני משפחה כי היא נפלה מחמור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר