מצב הפצוע מהפיגוע ביבנה מוסיף להתייצב

שיפור נוסף במצבו של הפצוע ניב גיל בן הדסה אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים. משפחתו מודה על התפילות ומבקשת להמשיך ולהעתיר בעד החלמתו המלאה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מבצעי מד"א)

שיפור נוסף במצבו של פצוע הדקירה מהפיגוע בסופרמרקט ביבנה שנפצע אנושות. המשפחה מבקשת להמשיך להתפלל.

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר הבוקר, יום שישי, כי "מצבו של הפצוע הדקור יציב וממשיך להשתפר, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים ומאושפז לטיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ כללי. הצוות הרפואי בקפלן ממשיך כל העת להעניק לו טיפול רפואי מיטבי בכוחות משולבים על מנת לשפר את מצבו ותומכים במשפחתו".

ממשפחתו של הפצוע נמסר לתקשורת: "ברצוננו להודות לכל עם ישראל על התמיכה הגדולה שניב גיל בן הדסה והמשפחה זוכים לה. אנו מבקשים להמשיך עם התפילות לשם החלמתו המהירה.

המשפחה מנתבת את מירב הכוחות לרפואתו של ניב.

בנוסף, אנו רוצים להודות למנהל בית החולים דר' קרלוס ולכל הצוות הרפואי שעובדים ימים כלילות על הטיפול המסור, המקצועי והמחבק. מקווים להחלמתו המהירה ולרפואה שלמה ובשורות טובות לכל עם ישראל".

כזכור, הפצוע הוא סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה, שהותקף ביום רביעי בפראות בידי המחבל מכפר יטא, איסמאעיל אבו עראם, בן 19.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח הבוקר, עם סיגלית, רעייתו של ניב גיל.

"כולנו מודאגים ומתעניינים בשלומו," אמר הנשיא לסיגלית והוסיף: "אנו מאחלים לניב החלמה מהירה מכל הלב, ומתפללים שהכל יגמר בשלום, ושהוא ישוב לאיתנו," אמר הנשיא.

גם הבוקר עודכן הנשיא במצבו הרפואי של ניב באמצעות מנהל בית החולים ובשיחתם, סיפרה רעייתו כי פקח עיניים למספר שניות. סיגלית הודתה על הליווי המרגש של עם ישראל ועל הדאגה הבלתי פוסקת לה הם זוכים.

הנשיא הדגיש כי הוא ובית הנשיא עומדים לרשות המשפחה בכל דרך שבה ניתן לסייע וביקש לחזק אותם בשעות הקשות: "אנחנו נתפלל השבת, כפי שמתפלל העם כולו מאז הפיגוע הנורא ונמשיך לחזק את ידי כוחות הביטחון שלנו במאבק הבלתי פוסק בטרור ובמבצעיו", הדגיש הנשיא. בסוף שיחתם ביקש הנשיא מסיגלית למסור לניב חיבוק אמיץ: "הוא בהחלט גיבור ואת הגיבורה שלצידו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר