המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

ממשלת ישראל, לא להיכנע לבקשות הגויים, לא להקשיב להם ולא למדינות אחרות, כולם מוסלמים. המדינות רובן מוסלמיות. בורא עולם מבקש מממשלת ישראל לא להיכנע (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

אבא שבשמיים ובארץ, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את עולמו, את כדור הארץ ואת כל העולמות שבשמיים. כל מה שקורה בעולם כולו – אלו עשר המכות שהיו במצרים. נותן הקדוש-ברוך-הוא מכות בעולם הכביכול מודרני, פי כמה וכמה ממכות מצרים. הקדוש-ברוך-הוא נותן מכות קשות ביותר בכל ארצות העולם, אם זה שיטפונות וגשמים, שריפות ואש, רוחות קשות וסערות, רעידות אדמה, סכסוכים בתוך מדינות וביניהן, מבלבל את כל העולם כולו. לא יודעים מי נגד מי, מי דובר אמת, מי משקר, לא מאמינים באף אחד, כל היום חושדים וחושדים. את כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא כדי שמדינות העולם יתעוררו ויפסיקו להפריע לארץ הקודש וליהודים שגרים בארץ הקודש, ויתחילו לכבד את היהודים בארץ ישראל הקדושה.

מי שמתנגד לבקשתו של בורא עולם, מתנגד לארץ ישראל הקדושה שהיהודים גרים בה - יביא עליו בורא עולם מטר של אבנים, שריפות והתלקחויות. הכל מתלקח בינם לבין עצמם כמו בסדום ועמורה, כמו בדור המבול, כי בורא עולם רוצה את טובתם והם הולכים נגד בורא עולם ונגד היהודים בארץ ישראל הקדושה. לא ייכנעו - יכניע אותם הקדוש-ברוך-הוא בסופו של דבר. כדאי לכל הגויים להיכנע ולהבין אחת ולתמיד, שארץ ישראל הקדושה שגרים בה היהודים - מחייה את כל העולם, מכלכלת את כל העולם ומגינה על כל העולם. ימשיכו ללכת נגד ארץ ישראל - ייעלמו מן העולם. זה קורה עכשיו, בתקופה הזאת, הכל אמת ויציב!

תורכיה, דאע"ש מאיים על ארדואן, מדבר מגרונו ואומר לו לדבר נגד ישראל, אם לא - יהרגו אותו. ארדואן נמצא בבלבול נוראי, יש בלאגן גדול בתורכיה מכל הכיוונים. ארדואן בייאוש, בפחד וחלחלה. הייאוש ילחץ עליו לעשות נזק לעצמו אישית. ייעלם מן העולם.

הר הבית, הקדוש-ברוך-הוא מראה ליהודים את כל הסימנים מלפני אלפיים שנה, סימנים מובהקים, ועם ישראל לא כל כך רואים. עם ישראל נמצאים בשאננות, בחוסר אמונה ואומרים שזה לא זמן הגאולה, משיח ובית המקדש השלישי. בורא עולם אומר: 'חבל שאתם חושבים כך'. אומר להם: 'אני ממשיך קדימה, תירצו או לא תירצו. משיח פועל ועובד ובונים את בית המקדש בזמן הקרוב, מי לה' אליי! לעזוב את החומר ולהפסיק להסתובב סביב הכסף. לעזוב את הכסף, לעזוב את הכסף! לעזוב את הבלי העולם ולהידבק בריבונו של עולם!'.

לערבים יש נביאים ומכשפים מכוח הטומאה, שיודעים שהם במצוקה קשה והם מתנבאים מכוח הטומאה ואומרים להם: 'אין לכם מקום בירושלים, בהר הבית! זה המקום של היהודים!', לכן כולם משתוללים ורוצים להיות נוכחים במקום.

אבו מאזן מושך בחוטים.

ממשלת ישראל, לא להיכנע לבקשות הגויים, לא להקשיב להם ולא למדינות אחרות, כולם מוסלמים. המדינות רובן מוסלמיות. בורא עולם מבקש מממשלת ישראל לא להיכנע! לשמור על המקומות הקדושים, לשמור על הכותל המערבי ועל סביבותיו. משיח צריך להתגלות – אין אחורה! בית המקדש צריך להיבנות – אין אחורה! הקדוש-ברוך-הוא, בזמן הקרוב, יגלה סימנים מובהקים של בית המקדש הראשון והשני, והגילוי יביא למצב של בניין בית המקדש השלישי!

הממשלה שלנו, למרות שהורידה את כל המצלמות, רצתה שיהיה שקט ולא רצתה הפרעות. אין פחד מהם, הם לא יצליחו לעשות כלום! ממשלת ישראל וכל חברי הכנסת, ימין ושמאל, כל היהודים בארץ ישראל, ימין ושמאל – להיות כולם מלוכדים ומאוחדים בלב אחד. הקדוש-ברוך-הוא אומר שאין יהודי אמיתי שלא עשה מצווה אחת מיוחדת בכל ימי חייו!

צה"ל חזק וחזק וחזק ביותר! צריך לקבל הוראה מגבוה, למצוא את כל המחבלים, התחמושת והנשק במזרח ירושלים וסביב הר הבית.

חלק מהערבים בעלי תעודת זהות כחולה, מסוכנים מאוד. הם נכנסים חופשי לכל מקום בארץ ישראל.

ירדן, המלך חושב שנתניהו לא חכם מספיק.

נתניהו חכם מאוד, עושה צעד אחרי צעד, הולך בין הטיפות, מעדיף שיהיה שקט, הוא לא נביא. הוא יודע שאין בהם אמונה, לכן שחרר מהר את המאבטח שהגן על עצמו בירדן. אם היו מאחרים בשעה אחת - הוא לא היה יכול לצאת מירדן, כי יש שם חמאס, דאע"ש, פלסטינים, הכל מעורבב. שעה אחת היו מתעכבים בהוצאתו - לא היה יוצא לעולם.

סוריה עוד נהרסת ונהרסת, חוטפת מהלומות, לא יהיה בה שוב טוב.

רוסיה רוצה להשתקע בסוריה, להרוויח עוד מדינה במזרח התיכון.

חמאס והפלסטינים צוחקים ושמחים, חושבים שניצחו בהר הבית, שקיבלו כביכול מה שהם רוצים. הקדוש-ברוך-הוא משמיים אומר להם: 'זה תהליך אלוקי, כך רציתי לעשות!'. מבקש בורא עולם לא לכעוס על ראש הממשלה ולא על חברי הכנסת, השב"כ, המוסד וצה"ל – כי הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו מדריך אותם, למרות שהם לא מרגישים וכל אחד חושב שהוא החליט.

בכפרים הערביים בישראל יש הרבה נשק ותחמושת, השב"כ והמוסד גילו חלק ויש עוד הרבה. המחבלים מקבלים תדרוך מאבו מאזן, יש לו שליחים בירושלים ובחברון. הוא מתמסכן ומכוון את הכל.

ארה"ב, טראמפ עסוק בענייניו. אומר הקדוש-ברוך-הוא: 'כל מי שיפריע ליהודים בארץ ישראל הקדושה, בורא עולם יכה אותו מכות קשות - עשר המכות'.

עיראק, אין שלום ולא יהיה שלום. דאע"ש זרוע שם, הכל מעורבב, כולם נגד כולם.

מצרים, סיסי ניזהר, מסתתר שלא יפגעו בו. המוסלמים הקיצוניים תופסים תאוצה במצרים, הרעב כבד. פעם היה רעב כבד בכל העולם ובמצרים היה אוכל, היום - הפוך. סיסי צריך לשמור מאוד על עצמו, שלא יתעסק ולא יתחבר עם החמאס, כל עוד הוא אוהב את ארץ ישראל הקדושה ואת היהודים בארץ ישראל – לא יאונה לו כל רע.

קטאר תקבל מהלומה קשה ביותר, כי היא תומכת בטרור.

ערב הסעודית שקטה, כי יש לה עסקים גדולים עם ארה"ב.

איראן נתמכת על-ידי רוסיה, וארה"ב נגד איראן. איראן פוחדת פחד מוות מישראל, מתעסקת עם ישראל בעקיפין.

לבנון לא מסכימה לחיזבאללה, לא נותנת לו חופשיות.

חיזבאללה ונסראללה אין לו עמוד שידרה, שבור ורצוץ ויִכלה מן העולם מיום ליום.

כוחות הביטחון, לשמור על גבולות הצפון ועל רצועת עזה, חופרים רגיל, שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה.

יהודים באירופה, ארה"ב ובכל מקום – לעלות לארץ הקודש דחוף! בורא עולם קורא לכם, אל תנסו את הקדוש-ברוך-הוא, חבל על חייכם. תפסיקו להשקיע בבתים בחו"ל. אתם משקיעים ומכינים בתים למוסלמים ולפליטים שהולכים לכבוש את אירופה ולגור בבתים שלכם שקניתם מכספיכם. להשקיע בארץ הקודש זו מצווה גדולה. להשקיע בחו"ל – זה עוון.

הנדל"ן בארץ ישראל לא ייעצר לעולם, יבנו עד בלי סוף, כבישים, בתים ועסקים.

כל אנשי הצווארון הלבן, המשוחדים, המשחדים, הגנבים ואנשי זימה – ייתפסו במערומיהם.

הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, סמים, הימורים ושתייה חריפה.

משיח פועל ועובד, מסתובב עשרים וארבע שעות, מגן על חומות ירושלים, מגן על גבולות ישראל. רובם מכירים אותו, יהודים וגויים, יש כאלה שפוחדים לגלות אותו. סימנים וסימנים מובהקים מדברים על המשיח. משיח נמצא בזמננו, בדורנו, ובכל רגע ורגע צריך להתגלות! מחכים לקדוש-ברוך-הוא שיפתח את גילוי מלך המשיח בפרהסיה, אין חזרה! יש מלחמה על הר הבית, הקדוש-ברוך-הוא יהפוך את הקערה על פיה ויתחילו לבנות את בית המקדש השלישי!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר