חשודה בניסיון רצח

האם שזרקה את בנה מחלון הרכב: "קול הורה לי"

בית המשפט האריך בשבעה ימים את מעצרה של האם שהשליכה את בנה מהרכב. היא חשודה בניסיון רצח. מצבו של התינוק התייצב. פרקליט האם: "היא צריכה כדורים" (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שישי) בשבעה ימים את מעצרה של האם שהשליכה אמש את בנה בן החודשיים מהרכב. המשטרה מייחסת לאם חשד לניסיון רצח.

מבית החולים 'סורוקה' בו אושפז התינוק נמסר כי מצבו של התינוק השתפר מעט, הוא במצב יציב ובהכרה. אביו שוהה לצדו במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים.

עו"ד ינון היימן, סנגורה של האם המשמש גם כפסיכולוג, אמר כי האמא במצב של דיכאון אחרי לידה. "היא מדברת על דחף שאינו בר כיבוש", סיפר עו"ד היימן, "היא סיפרה - 'החזקתי את התינוק והיה לי דחף לזרוק אותו החוצה, פתחתי את החלון, ניסיתי לעצור בעצמי ואז שחררתי אותו לאוויר'".

עו"ד היימן סיפר עוד כי היא אמרה ש"קול הורה לה לזרוק את התינוק", ולדבריה, למרות שלא רצתה לעשות כן - מצאה עצמה זורקת אותו מהחלון. "אותו קול אמר לה בעבר לחתוך את לשונה", סיפר היימן וציין כי "היא אמורה ליטול תרופות פסיכיאטריות".

"לא מדובר בתיק, מדובר באדם, במשפחה וחשוב לנו לשמור על פרטיותם וכבודם", הוסיף עו"ד היימן, "כרגע הכי טוב למשפחה ולגברת - שתוכל לקבל את הטיפול מהסביבה שאוהבת ומעריכה אותה, ותחזיר את כל המשפחה לאיתנה. זאת המטרה שלנו".

לדבריו, "המשפחה עדיין לא מעכלת עד הסוף את הסיטואציה. זאת משפחה חזקה ומלוכדת. אנחנו לא רואים כרגע שום מניעה שהילד לא יחזור למשפחתו לאחר אישור מהגורמים הרלוונטיים".

התינוק טופל במהלך הלילה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, לא היה צורך בהתערבות כירורגית והוא צריך לעבור להמשך טיפול והשגחה במחלקת כירורגיית ילדים.

מבית החולים נמסר כי עובדת סוציאלית ליוותה את בני המשפחה מרגע הגעתם לשם וכי הם עומדים בקשר עם גורמי רווחה והמשטרה.

מי שפינה את התינוק לבית החולים היה קרוב משפחתה של האם שסיפר לשוטרים שהוזעקו אל בית החולים בעקבות המקרה כי במהלך נסיעה עם האם היא זרקה את התינוק מהרכב. הוא מיהר לעצור את הרכב, הרים את התינוק ופינה אותו לבית החולים. יצוין כי לבני הזוג ישנם עוד חמישה ילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר