החשדות לפלילים

השר דרעי ייחקר מחרתיים; נתניהו ייחקר עוד מספר פעמים

ביום שלישי צפויים שר הפנים אריה דרעי ורעייתו להיחקר שוב בפרשה בה כבר נחקרו. בפרשות נתניהו החשדות התבססו על ידי עד המדינה, דווח שבאזור החגים יומלץ להגיש נגדו כתב אישום - ורוב הציבור ענה לסקר: לא מאמינים לו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו (צילומים: פלאש 90)

הערב (ראשון) נודע, כי מחרתיים יזומן שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי לחקירה נוספת בפרשה העומדת ותלויה לגביו, בה הוא ורעייתו חשודים ככל הנראה בעבירות מתחום אי-דיווח לרשויות המס. גם רעייתו יפה תיחקר בענין.

ובאשר לפרשה המטלטלת את המדינה, חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, דווח הערב ב'חדשות הערב' של תאגיד 'כאן' כי צפויים לו לפחות עוד ארבעה זימונים לחקירה, לאחר שעדותו של עד המדינה ארי הרו, מקורבו לשעבר, כבר הסתיימה.

כמו כן דווח, כי המשטרה תמליץ להגיש נגדו כתב אישום לא יאוחר מאזור חגי תשרי או בסמוך לאחריהם.

ההפגנה אמש של תומכי נתניהו בפתח תקווה (צילום: רענן בן צור ויוגב אטיאס, ynet)

לפי הכותרת שסיפק הפרשן המשפטי מרדכי גילת, גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הצטרף לאחרונה לחוות דעתם של החוקרים ומתכוין להמליץ על הגשת כתב אישום נגד נתניהו ב'תיק 2000', ויתכן שאף ב'תיק 1000'.

בחדשות 10 פורסם, כי בעקבות עדותו של הרו כי פעל לקידום עסקת "נתניהו-מוזס" במסגרת 'תיק 2000', יעידו בפרשה מספר פוליטיקאים המקורבים לראש הממשלה, חלקם אולי אף ייחקרו באזהרה.

גם על 'תיק 1000' (טובות ההנאה) העוסק במתנות שהעבירו לנתניהו בעלי הון, השפיעה עדותו של הרו, ודווח כי בקרוב יזומנו לעדות שני אנשי עסקים המקורבים לנתניהו, אחד מהם אף ייחקר כנראה באזהרה. ההערכה היא, שהרו סיפק שמות של נותני מתנות חדשים לראש הממשלה.

בתוך כך, מסקר שערך פרופ' קמיל פוקס ופורסם הערב בחדשות 10 עולה, כי רוב הציבור כבר לא מאמין לדבריו של נתניהו ש"לא יהיה כלום כי אין כלום" ואף סבור כי יהיה עליו להתפטר אם יוחלט על הגשת כתב אישום נגדו.

מסקר זה מתברר עוד, כי 19 אחוזים ממצביעי הימין רואים בבנט את היורש של נתניהו, 18 אחוזים מעדיפים את השר לשעבר גדעון סער, והשאר - אביגדור ליברמן (14 אחוזים), גלעד ארדן (9 אחוזים), איילת שקד (6 אחוזים) וישראל כץ (5 אחוזים בלבד).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר