שפל חסר תקדים

51% לא מאמינים לראש הממשלה נתניהו

סקר של חדשות 10 מציג תמונה עגומה מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מרבית הציבור בישראל לא מאמין לו, והליכוד בלעדיו תזכה בבחירות ליותר מנדטים (חדשות, בארץ)

בנימין נתניהו, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90 )

החתימה על הסכם עד מדינה עם ארי הרו שהיה ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והחקירות שמתנהלות בעניינו של ראש הממשלה מורידות את האמון של הציבור בנתניהו, כך עולה מסקר שפורסם הערב (ראשון) בערוץ 10, מהסקר עולה כי 51% מהציבור אינו מאמין לגרסת ראש הממשלה בנימין נתניהו באשר לחקירותיו, ורק 27% אמרו שהם מאמינים לראש הממשלה, 22% השיבו שאינם יודעים.

בסקר שאלו הסוקרים את הנשאלים: "לו יוגש כתב אישום, האם נתניהו צריך להתפטר?", גם כאן נתניהו נמצא בשפל חסר תקדים, 66% השיבו שכן, 21% השיבו לא, ו-13% השיבו שאינם יודעים.

נתניהו נופל גם בשאלה נוספת, "מי האדם המתאים ביותר להנהיג את הימין מלבד נתניהו", במקום הראשון זכה גדעון סער עם 23% , במקום השני נפתלי בנט ובמקום השלישי אביגדור ליברמן.

ובסקר בחירות, עם נתניהו כראש מפלגת הליכוד או עם מנהיג מפלגה אחר, ישראל כץ, גלעד ארדן או גדעון סער. ללא נתניהו, גם כאן נוחל נתניהו מפלה של ממש, כשהליכוד קבלה 31 מנדטים, ללא נתניהו בראשה לעומת 27 בהובלת נתניהו.

לעומת מצבו העגום של נתניהו נראה שדווקא מפלגתו הליכוד לא צונחת במספר המנדטים, על פי הסקר הליכוד נותרת המפלגה הגדולה בישראל עם 27 מנדטים, אחריה העבודה עם 22, יש עתיד 18, המפלגות הערביות 11, הבית היהודי 9, ישראל ביתנו 8, כולנו של משה כחלון 7 , יהדות התורה 7, ש"ס 6, מרצ 5.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר