"אני משוכנע שלא הולכים לבחירות"

גפני: "יושבים ולא מצליחים להפיל את נתניהו מהשלטון"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני השתתף בפאנל פוליטי בקעמפ של ישיבת בעלזא באשדוד והתייחס לישיבה בממשלה עם לפיד ולחקירות ראש הממשלה כשהוא מתייצב לצדו של בנימין נתניהו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

במסגרת פאנל שהתקיים הערב (ראשון) בקעמפ של ישיבת בעלזא באשדוד התייחס יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לחקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והעניק לו גיבוי נחרץ וחד משמעי תוך שהוא מעריך כי הבחירות יתקיימו במועדן בשנת 2019.

גפני השיב לשאלה האם יישב בממשלתו של יאיר לפיד וענה כי "טומי לפיד היה יותר טוב מבנו בכך שהיה נושאים שפעל איתנו כמו נגד המיסיון ועוד. לפיד רק נגד - חוץ מזה שאשתו מפרישה חלה והוא הולך עם כיפה לכותל".

לשאלת המנחה יעקב אייכלר האם גפני יאמר גם לנתניהו וגם לגבאי "או לפיד או אנחנו", השיב גפני כי אינו רוצה להתחייב על כך.

"אני משוכנע שלא הולכים לבחירות. אני משוכנע שהקואליציה הזאת תחזיק עד אמצע 2019 ואמרתי גם לכחלון צריך להתכונן להעביר תקציב ל-2019. הממשלה לא הולכת ליפול אלא אם כן קורה משהו, אי אפשר לדעת, אבל באופן עקרוני הממשלה לא הולכת ליפול. מה אני צריך להגיד למישהו באופוזיציה מה יהיה בעוד שנתיים".

בשלב זה התייחס אייכלר לנושא החקירות של נתניהו, והעיר: "הרי קורים דברים"...

גפני: "מה למשל?".

אייכלר: "למשל עד מדינה"...

גפני: "אז אני רוצה להגיד לכם היות ויש לנו הכרת הטוב כלפי נתניהו (מלגלג) מה שצריך לעשות עכשיו במדינה זה להוציא מכרז ולקבל כמה הצעות של עדי מדינה נגד נתניהו. שיהיה מסודר. יושבים כל היום ולא מצליחים להפיל אותו מהשלטון. אין מציאות כזאת. לא קם איזה מנהיג באופוזיציה שהוא יכול להתמודד מולו ולפחות סיכוי טוב שהוא מפיל אותו בבחירות. לא מצליחים".

"נתניהו גם הצליח להקים סביבו קואליציה שהוא קורא לזה גוש הימין, זה גוש שהולך עם הציבור המסורתי שאנחנו חלק ממנו. יושבים אנשים ובודקים את ספר החוקים של מדינת ישראל ומחפשים איזה סעיף שאיתו אולי יהיה אפשר להפיל את ראש הממשלה", תקף גפני.

"אני יושב עם ראש הממשלה כל שבוע לפחות. לא נראה שהוא מתרגש מהעניין הזה. אני מכיר אותו הוא איש מאוד זהיר קשה לי להאמין את מה שאומרים עליו", התייצב גפני לצדו של נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר