נס ליד הכפר

עם בלוקים: פורעים פלסטינים זממו לינץ' ביהודי • צפו

רק בנס ניצל תושב תקוע מפורעים עם בלוקים בידיהם, בעת שנסע בשבת האחרונה ליד הכפר הפלסטיני, זמן מה לאחר שנערכה במקום הלווית מחבל שנורה בעת ניסיון דקירה • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד האירוע (צילום: באדיבות חדשות 2)

מתחילת 2017 כבר מצאו את מותם שלושה מחבלים ופורעים פלסטינים מהכפר תקוע - האחרון שבהם, מוחמד תנוח, ניסה לדקור חיילת לפני שבועיים ואז נורה וחוסל. האזור שסביב הכפר הפך בחודשים האחרונים לזירת עימות קבועה.

ביום שישי האחרון השיבה ישראל את גופתו של המחבל מפיגוע הדקירה הזה, ובשבת נערך מסע הלוויה שלו, שהתפתח לכמעט לינץ' בישראלי שעבר במקום.

האירוע החל בשעות הבוקר, אז עשרות רעולי פנים התעמתו עם חיילי צה"ל ופצעו קל חייל אחד מאבן שיידו לעברו. לאחר מכן הקימו כמה מהפורעים "מחסום אנושי" עם בלוקים בידיהם, כשהנהגים היהודים שחלפו במקום נרגמים באבנים.

בשלב מסוים זיהו הפלסטינים את ולרי, תושב ההתנחלות תקוע הסמוכה, והחלו לרוץ לעברו. בראיון לחדשות 2 הוא מתאר: "הריחו אותי מקילומטר. הם עשו שם מחסום, אי אפשר היה לעבור את זה. ישר שלפתי את הנשק שלי ודרכתי אותו, כדי שיראו שאני חמוש - זה לא עצר אותם בכלל".

למרבה הנס, ולרי הצליח להימלט תוך שרעולי הפנים הפלסטינים שועטים לכיוונו. לאחר זמן הגיע למקום כוח צה"ל ופיזר את הפורעים. בצה"ל בודקים כעת כיצד נהג נכנס למארב בכפר המסוכן ללא שאיש הזהיר אותו קודם לכן.

צפו בתיעוד האירוע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר