לטו' באב

צח חכים בסינגל חופות חדש - "בזה היום"

הזמר צח חכים בן ה-18, בוגר מקהלת הילדים 'קולות מהשמים' של רפי ביטון בסינגל בכורה - שיר חופות שכתב התמלילן יוסי גיספן והלחין ועיבד המוזיקאי אלירן אביטל (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

כבר מגיל צעיר הכירו סובביו של צח חכים מראשון לציון, כי הוא ניחן בכישרון מוסיקלי. לכן אך טבעי היה שיצטרף כסולן למקהלת הילדים 'קולות מן השמיים' של רפי ביטון. במסגרת המקהלה התמקצע צח ויחד עם שאר חברי המקהלה הופיע באירועים רבים, תפילות בבתי הכנסת ובקונצרטים עם התזמורת האנדלוסית על במות גדלות ונחשבות בארץ ומחוצה לה.

לאחר שצלח בשלום את תקופת חילוף מנעד הקול, חזר צח בסערה אל ההופעות והאירועים. כיום, בגיל שמונה-עשרה, יחד עם פעילות חברתית ולימודיו בישיבה ההסדר בשדרות, הוא מוזמן לא מעט לשיר בחופות בחוץ לארץ, בשבתות חתן וכן ממשיך להנעים בקולו את בתי הכנסת בראשון לציון.

הרצון להקליט שיר מקורי, תמיד היה באוויר ויצא לפועל רק לאחרונה עם תחושת הבשלות של צח ויציאתו לקריירה מוסיקלית אישית. מטבע הדברים הסנונית הראשונה שהוא משחרר לאוויר העולם, מתאימה לעונת החתונות שנמצאת בעיצומה. את השיר 'בזה היום' כתב יוסי גיספן, הלחין והפיק מוסיקלית אלירן אביטל, כשעל הגיטרות אבי סינגולדה.

"בכל חתונה, עבור הקהל זה עוד חתונה, אבל בשביל החתן וכלה זה היום היחיד והמיוחד. מילות השיר 'בזה היום' מלאות קדושה ורגש, כדי להיות עם החתן והכלה במעמד המרגש הזה ולגעת בלב של האנשים" – אומר צח, שמבטיח שזאת רק הסנונית הראשונה והוא כבר עובד על שירים נוספים במגוון סגנונות שיראו אור אי"ה בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר