חופש תשע"ז

אבא, מה עושים בחופש? // הרב ישראל גליס

נשארנו בארץ וכולם מחפשים ברחבי הארץ מה לעשות עם הקטנים והגדולים • הרב ישראל גליס משרטט את האפשרויות - מהנחלים בצפון ועד ריקוד בני הישיבות במירון (בין הזמנים)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

נשארנו בארץ וכולם מחפשים ברחבי הארץ מה לעשות עם הקטנים והגדולים.

אם אתם בצפון, יש נחלים ונהרות, אבובים כשרים למהדרין שסגורים בשבת, וכל השאר, כנרת וגם ירדן, מפלים שחלקם יבשים אבל יש מגוון של צימרים ובתי מלון עם הכשרים טובים ומיוחדים כל אחד לפי הכשרו.

ואם אתם באזור חיפה יש גם חוף נפרד.

יש גם אטרקציות שאל נס לייחם כמו מרדכי ורדיגר שממשיך לרוץ מקמפ אחד לשני לשיר ולזמר וזה ברור עדיף מהברברת של חברי כנסת חרדים במחנות הקיץ של בני התורה.

יש מחנות קיץ מיוחדים המאורגנים על ידי ארגוני החסד מחוברים לחיים של עזר מציון בראשות הרב מאיר קווין, או ארגון לב מלכה וזכרון מנחם ואיש החסד הרב חונה דייטש.

הנה עוד הצעה מיוחדת כבר למעלה מעשור שבני ישיבות מתכנסים במוצאי שבת לסעודת מלווה מלכה באתר ציונו של רשב"י עם רבנים ותזמורת שמשמחת אותם עד אור הבור עם ארגון "זימרה וחסד".

במוצאי שבת עקב יארחו נגני הארגון ובני התורה את האדמו"ר מבאבוב 45 המגיע במיוחד להשתתף באירוע ויקיים טיש אחרי חצות במתחם תולדות אהרון.

במוצאי שבת ראה יתארחו רבנים וגדולי תורה ביניהם הרב אלימלך בידרמן.

אחרי שגמרתם לחגוג בצפון תעלו לירושלים, בשלושה ימים של הפניג משפחתי שמאורגן על ידי שני חברי מועצת העיר הרב יוסף דייטש הרב שלמה רוזנשטיין, ימים שבהם תכלו ליהנות עם המשפחות ב-17,000 מטר של אטרקציות.

שתסיימו תוכלו לחזות בסרטים מיוחדים המספרים לכם את תולדותיה של ירושלים ואחרי כן תוכלו לצאת באוטובוסים מיוחדים שייקחו אתכם ל-4 נקודות בעיר: הר הזיתים, עיר דוד, מערת צדקיהו, הרובע היהודי.

מסקנת הדברים שאפשר להנות עם בני משפחה במחיר השווה לכל נפש ולנצל נכון את ימי הנופש.

הורים יכולים להיות רגועים שבמוצאי שבתות בניהם נמצאים במקום בטוח, ולמשפחות ברוכות ילדים אפשר לעלות לירושלים וליהנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר