צמד נוכלים

אישום: שוטרת זייפה מסמכים כדי לרשת נכסים

השוטרת לשעבר ואחיה זייפו מסמכים כדי לרשת את דירתה של אישה גלמודה בטענה שהם טיפלו בה. בנוסף, זייפו מסמכים נוספים כדי להפוך את השוטרת למרצה במכללה (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטרת לשעבר ואחיה בגין קבלת דבר במרמה, לאחר שניצלה את גישתה למאגרים המשטרתיים על מנת לאתר אישה ללא יורשים שנפטרה וזייפה צוואה על מנת לרשת את רכושה במרמה.

על פי כתב האישום החמור, השוטרת השיגה את הפרטים של האישה במערכת המשטרתית ובדקה שאין לה קרובי משפחה מדרגה ראשונה שעשויים לתבוע את ירושתה. אחרי הבדיקה היא הציגה צוואה מזויפת בו מודיעה המנוחה על רצונה להוריש לשוטרת ולאחיה את כל רכושה, הכולל דירת מגורים, תכולתה, וכל הכספים המצויים בחשבונות הבנק שלה, בביטוחי מנהלים, קופות גמל, ביטוחי חיים, קרנות השתלמות וקרנות פנסיה.

מכתב האישום עולה כי הנאשמת הציגה את המסמך תוך הצגת מצג כוזב, כי המנוחה חברה טובה של אמה שנפטרה ושהיא ואחיה טיפלו במנוחה לאורך השנים ועל כן מעוניינת המנוחה להוריש להם את רכושה. במאי 2014 הגישה הנאשמת, את המסמך לרשם לענייני ירושה בחיפה במסגרת בקשה לצו קיום צוואה. בעקבות צו קיום הצוואה, העבירו הנאשמים את דירת המנוחה על שמם בטאבו וכן פנו לבנק בו נוהל חשבונה של המנוחה וביקשו כי הכספים המופקדים בחשבון יועברו לרשותם.

עם האוכל בא התיאבון וצמד האחים לא הסתפקו בנוכלות הראשונית, בנוסף, הואשם האח בהעברת פרטים כוזבים, המלצה כוזבת וקורות חיים כוזבים על מנת לסייע למירה כרסנטי להתקבל לעבודה כמרצה במכללה.

במקרה אחר, השוטרת ניצלה את מאגרי המשטרה על מנת לאתר אדם שעשה פניית פרסה שכמעט התנגש ברכבה של בתה שהגיח במהירות. לאחר שאיתרה קרוב משפחה של המתלונן, היא יצרה עימו קשר, הזדהתה כתובעת בלשכת התנועה בחיפה, וטענה שהמתלונן פגע בה ועזב את המקום מבלי להשאיר פרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר