השכנים מתלוננים? כך תתמודדו עם נחירות

יש אנשים שכולם מחכים שיילכו לישון כדי להנות מקצת שקט, וישנם כאלה שכולם מפחדים מהרגע בו הם נכנסים לישון ומעירים את כולם. הנה כמה טיפים לסובלים מנחירות (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

יש אנשים שכולם מחכים שיילכו לישון כדי להנות מקצת שקט, וישנם כאלה שכולם מפחדים מהרגע בו הם נכנסים לישון ומעירים את כולם.

נחירות. צריכים לדבר על זה, לרוב, האנשים שסובלים מנחירות מרגישים את האי נעימות מהסביבה הקרובה אליהם, הם מפחדים להירדם באוטובוס מחשש שקולם יישמע בכל האוטובוס, טיסות ארוכות הן סיוט עבורם ובקיצור הם היו מעדיפים להישאר ערים כל החיים, ותכלס גם אנחנו.

ראשית כדאי להבין מהן הסיבות לבעיית הנחירה. א.חסימה במעבר האוויר דרך האף, ב. הפרעה במעבר האוויר בחלל הפה, ג. הפרעה במעבר האוויר בכניסה לקנה.

הטיפול נועד לאפשר זרימה חלקה של האוויר ובשל כך גודש באף, שומן, מצריכים טיפול בגורם המפריע עצמו, כך שאדם הסובל מעודף משקל ומנחירות יצטרך להשיל ממשקלו ובכך להנמיך את עוצמת הקול במהלך הלילה.

לפניכם מס' טיפים שיעניקו לכם ולסובבים אתכם לילה שקט.

א. מקלחת חמה לפני השינה

גם אם אתם ממש עייפים כדאי שתתחשבו בסובבים ותכנסו למקלחת חמה שתפתח את המעברים באף ובכך תקטין את הסיכוי לנחירות.

ב. לא לישון על הגב

תנוחת השינה הזאת היא הגרועה ביותר עבור אותם הסובלים מנחירות. במקום זה נסו לישון על הצד דבר שיפחית את הלחץ מהלשון והגרון ובכך ימנע את הרעש המטריד.

ג. הימנעו מאלכוהול לפני השינה

אלכוהול אולי יעזור לכם לישון חרף הנחירות הרמות, אך הוא יגרום לשרירי הפה להרפות ובכך להגביר את הנחירות ולהפריע לכל מי שישן לצידכם ואולי גם בחדרים הסמוכים.

ד. מכשיר אדים

הוא פחות נחמד בלילות קיץ, אבל הוא יכול לגרום לשקט שהרבה זמן לא חוויתם. חשוב לדאוג לנקות את המכשיר לעיתים קרובות ובכך לשפר את איכות האוויר שבחדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר