ישי ריבו בסינגל חדש - "הנה ימים באים"

הזמר והיוצר ישי ריבו, חוזר עם סינגל חדש, מתוך אלבומו השלישי שיצא בעז"ה בעוד כמה חודשים. על המילים והלחן ישי ריבו. עיבוד והפקה מוזיקלית: מאור שושן וישי ריבו (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דודי חסון)

אחרי למעלה משנה, זה קורה שוב: ישי ריבו (28) בדרך לאלבום חדש, שלישי במספר. שני אלבומיו הראשונים כבשו לבבות של רבבות יהודים בארץ ובחו"ל, והוא הצליח לפרוץ את חומות כלל המגזרים בדרכו אל הפסגה.

ישי ריבו, הזמר והיוצר, פרץ לתודעת המוזיקה הישראלית כמוזיקאי צעיר ומבטיח. חמוש באישיות צנועה, לחנים מרגשים ואוהדים ומעריצים בכל העולם היהודי, הוא שועט לקראת אלבום חדש ומסקרן, גדוש בהפתעות מוזיקליות שמעצימות את "נוסחת ריבו" ללהיטים יהודים מוכרים וממכרים. הוא כותב שירים לטובי המוזיקאים בעולם היהודי (ביניהם אברהם פריד באלבומו החדש בעברית), וממלא הופעות.

הנה ימים באים, הוא סינגל הבכורה הנחשף לרגל טו באב, ״אני נרגש מאוד להוציא את השיר הזה", מגלה ריבו טפח על תהליך העבודה והאלבום, "החיפוש והעבודה על האלבום החדש הובילו אותי לגלות ולנסות דברים חדשים שלא חשבתי שיהוו חלק מהיצירה שלי. נהניתי מהתהליך ששילב בהפקה קצת יותר נגיעות אלקטרוניות מפתיעות אבל עדיין השתדלתי לשמור על האופי החם של הכלים החיים״.

הנה ימים באים מספק הצצה ראשונית להפתעות המוזיקליות שבאלבום החדש. מילות השיר, שוזרות פסוקים מהמקורות המעוררים את האדם משאננות יומו "בדרך לקופה הראשית". חול וקודש משולבים כאן בגאונות של מסרים, ויוצרים עוד להיט בדרך לאלבום מרתק ושובה לב. האלבום צפוי לצאת אי"ה, בחורף הבעל"ט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר