האזינו

ברקת על חקירות נתניהו: "מספיק עם הצייד הזה"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מתייחס לראשונה לחקירות ראש הממשלה נתניהו ואומר כי מדובר בצייד. ח"כ אורן חזן אמר כי צריך לנקות את האורווה שנקראת פרקליטות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וברקת. ארכיון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90; ההקלטה באדיבות כאן רשת ב')

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שחבר לליכוד, ומלבד היותו ראש עיר מכהן הוא מקפיד להשתתף בחוגי בית רבים של פעילי הליכוד, נמנע עד כה לדבר פומבית בנושא חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך אמש (שלישי) במהלך חוג בית שנערך ברעננה הוא התבטא לראשונה והתייחס לנושא.

ברקת אמר: "אני רואה את החקירות נגד ראש הממשלה ורעייתו על דפי העיתון כאילו התקשורת יושבת בחדר החקירות, מה זה הדבר הזה? זה חוסר אחריות לאומית. כשזה נח לא נותנים את המידע כי זה צנעת הפרט, וכשזה לא נח אז הכל על דפי התקשורת. מספיק עם הצייד הזה!".

בהקלטות שפרסם העיתונאי מיכאל שמש ברשת ב' נשמע גם ח"כ אורן חזן כשתוקף את הפרקליטות ואומר: "אלה מהפרקליטות, שיושבים שנים על גבי שנים על אותו כיסא ורק מחפשים איך להחליף את מי שטיפה לא נראה כמותם, מי שטיפה מדבר אחרת - להם צריך לעשות סוף. אם יש משהו שהתקשורת צריכה לעשות, ואם יש אורווה שצריך לנקות זו פרקליטות המדינה. והסיפור של הרדיפה של ראש הממשלה מראה את זה באור ברור".

ח"כ מיקי מכלוף זוהר טען כי התקשורת אונסת את גורמי האכיפה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה: "יהיה עליהום על היועץ ועל המשטרה. הם יפחדו לא להגיש כתב אישום. הם אנוסים להגיש כתב אישום".

"אתם מבינים לאן הגענו?" הוסיף זוהר, "אין ליועץ המשפטי ולגופי האכיפה היום דרך להחליט החלטה אובייקטיבית עם כל הלחץ שמופעל עליהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר