החשש מקיצוני מאה שערים

אחרי תקיפת ליברמן: נתניהו ניחם את פירר - דרך הטלפון

ראש הממשלה נתניהו שוחח בטלפון עם העסקן הרפואי הרב אלימלך פירר וניחמו באבלו על פטירת אחותו, זאת לאחר שנמנעה הגעתו למאה שערים - בשל תקיפת שר הביטחון אביגדור ליברמן (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו ופירר (צילום: הדס פרוש - פלאש 90, מארק ניימן - לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר אמש (שלישי) בשעות הערב לנחם את העסקן הרפואי הרב אלימלך פירר יו''ר אגודת עזרא למרפא היושב שבעה על פטירת אחותו.

הרב פירר יושב לצד אחיו הרב מיכל פירר גבאי האדמו"ר מבעלזא ושאר בני המשפחה בדירתה של האחות בשכונת מאה שערים בירושלים לשם מגיעים אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור לנחם את האבלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי לראש הממשלה נודע על ה'שבעה' של פירר רק בעקבות הדיווח בתקשורת על שר הביטחון אביגדור ליברמן שהותקף במאה שערים כשהגיע לנחם - כפי שדווח ב"כיכר השבת" - על ידי קיצוני השכונה.

כשנודע לראש הממשלה כי פירר יושב שבעה הוא ביקש לברר האם הוא יכול לבוא לנחם, אך לאור התקפת הקיצוניים על ליברמן, הובהר כי הוא לא יוכל להיכנס למאה שערים ובעקבות כך הוא התקשר לנחם דרך הטלפון.

גורמים פוליטיים טוענים כי נתניהו לא מגיע לנחם כל אחד, אלא רק שרי ממשלה וגדולי תורה ואדמו"רים, כך שגם במקרה זה הוא לא היה אמור להגיע, אך עם זאת, עצם העובדה שהוא שמע שפירר יושב שבעה, התרגש ומיהר להתקשר ולנחמו, הוא דבר שראוי לשבח.

המהומה בעת ביקור ליברמן (צילום: "קבוצת מחאות החרדים הקיצונים")

בתוך כך, במהלך שיחתם של בני משפחת פירר עם שר הביטחון הזכיר ליברמן את הקשר ההדוק שהיה לו לרבי מריבניץ' זצ"ל ואת ברכתו הקדושה המלווה אותו עד היום.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", בשעות הצהריים אתמול התגודדו עשרות קיצונים בכניסה לבניין מגורים ברחוב אברהם מסלונים שבשכונת מאה שערים בעקבות הגעתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן לניחום אבלים אצל העסקן הרפואי הרב אלימלך פירר.

כוח משטרה שהוזעק למקום בעקבות פניית צוות האבטחה של השר, פיזר את הקיצונים שהתגודדו במקום וליווה את שיירת שר הביטחון מהמקום ללא פגע.

עם יציאתם החלו הקיצונים ליידות אבנים וחפצים לעבר השוטרים. ילדה כבת 8 שעמדה בסמוך נפגעה מאבן שהושלכה ופגעה בראשה. שוטרים ואזרחים שהיו במקום העניקו לה טיפול והיא פונתה במצב קל.

לאחר החילוץ של השר, חזרו אנשי האבטחה והבילוש לקחת את רכבם ומספר בחורים חסמו את דרכם. כוחות המשטרה נכנסו בשנית כדי לסייע בחילוצם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר