עסקנים רפואיים מזהירים:

ארגוני הצדקה לא עומדים בנטל הכלכלי של ניתוחים והשתלות בחו"ל

כשעלות ניתוח מתחילה ב-250,000ִ$, גם ארגוני הצדקה לא יצליחו לעזור לכם. עסקני רפואה מפצירים: תדאגו לעצמכם. מנכ"ל ארגון 'מאמינים בדרך': רק אלו שהיה להם כיסוי ביטוחי פרטי מתאים קודם שחלו, הצליחו לעבור בשלום את התקופה הקשה בלי להתרסק כלכלית" (בריאות, שיווקי)

ארגוני הצדקה לא עומדים בנטל. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כך לדוגמא, בשיחה עם מנכ"ל עמותת מאמינים בדרך המסייעת לחולי כליות ומושתלים, הוא מספר על הסכומים האגדיים שעולים ניתוחי ההשתלות בחו"ל. "המחיר להשתלות בחו"ל, במקומות הטובים, הוא החל מ-250,000 דולר". בסכומים כאלה, וודאי שארגוני החסד שחפצים לעזור כמיטב יכולתם, לא יכולים לסייע לכולם.

לדברי אותם עסקנים, חובה על כל אחד לדאוג למשפחתו לכל צרה שלא תבוא ולבטח אותם בביטוחים פרטיים. "קופות הצדקה לא יוכלו לדאוג לכם ואף לפרנס את משפחותיכם בעת מצוקה חלילה", הם קוראים מעומק ליבם.

גם מנכ"ל 'מאמינים בדרך' מצטרף לדבריהם ומזהיר מנסיונו היום, רק מי שזכה בלוטו, או שמבוטח בביטוחים פרטיים מתאימים, יכול להרשות לעצמו לצאת להשתלות בחו"ל".

בנוסף, על רקע פרשת ההשתלות הנגועות שקיפחו את חייהם של שני מושתלים, הוא אומר כי להשתלות דרך ביטוחים הפרטיים קיימת מעלה נוספת, כיוון שמדובר בתרומת איברים מן החי - האיברים בדוקים ובטוחים יותר. לדבריו הההשתלה הנגועה אירעה בעקבות מחסור בזמן שמנע עריכת בדיקות מעמיקות לאברים. בניגוד להשתלה הקטלנית, בהשתלות בחו"ל כאשר מדובר באברים מן החי, האברים עוברים בדיקות יסודיות השוללות את האפשרות לקיום זיהומים מסוכנים.

מנסיונו הרב בטיפול במקרים כואבים, הוא מודע לדחיפות והחשיבות בביטוח רפואי פרטי: "אנחנו עדים לכך, שאנשים הגיעו למצב כלכלי קשה בגלל מצבם הרפואי. לא פעם לצערנו אנשים פוטרו או התפטרו מעבודתם בגין טיפולי הדיאליזה המתישים. רק אלו שהיה להם כיסוי ביטוחי פרטי מתאים קודם שחלו, הצליחו לעבור בשלום את התקופה הקשה בלי להתרסק כלכלית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר