עצרת התמיכה בראש הממשלה

נתניהו למעריציו: "מסע ציד, השמאל מנסה לבצע הפיכה"

כ-2,000 אוהדי נתניהו השתתפו בעצרת תמיכה בו, במהלכה נשא נאום תקיף והאשים את התקשורת והשמאל בניהול מסע ציד נגדו ונגד רעייתו שרה. "עוד מעט ידרשו לזמן את קאיה לחקירה" (חדשות)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

אלפי בני אדם השתתפו הערב (רביעי) בעצרת תמיכה של הליכוד בראש הממשלה בנימין נתניהו בגני התערוכה בתל אביב. את האירוע פתח יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן שהזמין את ראש הממשלה נתניהו לשאת דברים. את נאומו של ראש הממשלה קטעו מחיאות כפיים של הקהל.

נתניהו פתח את נאומו במילים: "אני אוהב אתכם, תודה רבה לכם חברות וחברים יקרים, תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ, אתם מרגשים אותי. תודה לרעייתי האהובה שרה. בימים האחרונים אתם הצפתם אותנו בתמיכה ובאהבה שאני לא זוכר.

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

"אחד אמר לי בחכמה 'הם לא רוצים להפיל רק אותך, הם רוצים להפיל אותנו, את כולנו, את הליכוד ואת המחנה הלאומי'. הוא אמר לי 'הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, אז הם מנסים לעקוף את הדמוקרטיה ולהפיל אותנו בלי בחירות', ואני אומר לכם לא בכדי. כי הם יודעים שלא בכדי אנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות כי אנחנו הבאנו את ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה".

בהמשך הדברים תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את התקשורת ואת ראש הממשלה אהוד ברק שאת שמו לא הזכיר במפורש, נתניהו אמר: "תקשורת הפייק ניוז פמפמה לנו במקהלה אדירה ואחידה כדרכם. היא פמפמה לנו שאם לא ניסוג משטחי מולדת ישראל תהיה מבודדת חלשה ועזובה. אתם זוכרים את הזעקות? בידוד, בידוד בידוד, איך אמר אותו איש ישן עם זקן חדש? הוא היה פעם ראש ממשלה לזמן קצר, לא מהמוצלחים ביותר. הוא אמר 'הצונאמי המדיני בדרך'. איזה צונאמי, איזה בידוד, איזה שטויות. מדינת ישראל נמצאת בפריחה מדינית חסרת תקדים".

נתניהו פנה לנוכחים ואמר: "ידידיי, מטבע הדברים אני לא יכול להתייחס לכל שטות שמועלית בשיטפון התקשורתי הזה, אבל אתם בוודאי זוכרים, אני יודע שאתם זוכרים, זאת לא הפעם הראשונה שמקהלת התקשורת משתמשת בתרגיל הזה של עננת שחיתות פיקטיבית. ב-1992 הם הצליחו להפיל את יצחק שמיר בהאשמת שווא 'מושחתים נמאסתם' והם הביאו לנו את אסון אוסלו ואת האוטובוסים המתפוצצים. ב-1999 הם חזרו על אותו תרגיל עם עמותות ברק ושחר של יום חדש שהביא לנו את האינתיפאדה השנייה ולמעלה מאלף ישראלים הרוגים".

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

"עכשיו הם מנסים לחזור על זה בפעם השלישית, אבל הם עושים זאת ביתר שאת, והם עושים את זה לא רק לי, הם עושים את זה גם לרעייתי, הם לא יספרו לציבור שהיא תומכת ומלווה משפחות חולות, ניצולי שואה, ילדים חולי סרתם וחיילים בודדים. במקום זה הם מעדיפים לעסוק בדברים ברומו של עולם, הנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות, כוס התה שהוגשה לאביה הצדיק בן ה-97 על ערש דווי, איזו בושה. בוקר צהריים וערב הם נותנים כותרות מפוצצות. פרטים חדשים, התפתחויות דרמטיות, מצעד הנחקרים, אני רוצה להגיד לכם שיש שמועות, הן הגיעו אליי עכשיו שעוד מעט התקשורת תדרוש להזמין את קאיה לחקירה".

את דבריו סיים ראש הממשלה בהתייחסו לדבריהם של בכירים פלסטינים שאמרו כי הם מייחלים לסיום שלטונו ואמר, "טוב ברור, הם רוצים שישראל תיסוג לקווי 67' ותקים מדינה פלסטינית בפאתי כפר סבא. ידידיי, גם הם יתאכזבו - כי זה לא יקרה. אם השמאל רוצה להתעמת איתנו על תפישתו המדינית והכלכלית - יואיל לעשות זאת בקלפי, ובבחירות הבאות בעזרת השם ובעזרכתם נקבל לא 30 מנדטים אלא 40 מנדטים".

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בגני התערוכה בתל אביב נמצאים כעת כ-2,000 תומכי הליכוד כשהם נושאים כרזות תמיכה בראש הממשלה וברעייתו. על השלטים נכתב בין היתר: "תיקי 1000 לילה ולילה", "אוהבים את נתניהו, שומרים על הדמוקרטיה", ו-"העם בוחר, השמאל חופר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר