תושיית השוטרים

החגורות סייעו להצלת האברכים מטביעה וחילוצם מנהר הירדן

עשרה אברכים מבני ברק שנכנסו עם הבגדים למימי נהר הירדן נקלעו לסכנת טביעה. השוטרים שהוזעקו יצרו שרשרת ארוכה מהחגורות של האברכים וכך הם חולצו בשלום מהנהר (חרדים)

החילוץ (צילום: משטרת ישראל, מתוך 'ידיעות אחרונות')

עשרות אלפי תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים מנצלים את ימי בין הזמנים להמשך עמל התורה לצד מנוחת הגוף וטיולים בחיק הטבע ליהנות מנפלאות הבריאה, אך לעתים הטיולים הללו כמעט ומסתיימים באסון.

כך אירע לקבוצה של עשרה אברכים מבני ברק, בני משפחה, שטייל בצפון ונכנסו עם הבגדים למים הרדודים בנהר הירדן סמוך ל"גשר הדורות", אך נקלעו לסכנת טביעה.

לפי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", אחד האברכים שהצליח להיחלץ מיהר להזעיק את המשטרה. אל המקום הגיעו במהירות השוטרים רס"ב וסמן תלש ורס"מ רמי גאנם מתחנת מרחב ירדן, לאחר צעידה בשטח לאורך 300 מטרים.

החילוץ (צילום: משטרת ישראל, מתוך 'ידיעות אחרונות')

ראובן כהן, בן 38 ששהה עם ארבעת ילדיו בתוך המים סיפר ל'ידיעות' כי "זרימת המים הייתה פתאומית ומטורפת. היה פחד נוראי. נותרנו חסרי אונים וניסינו לאחוז בסלעים ובענפים. לא נותר לנו אלא לעשות מה שעושה כל יהודי שנקלע לצרה".

השוטרים מיהרו להיכנס עם הבגדים ונשקיהם אל המים כדי לחלץ את הקבוצה והורו להם, בתושייה מהירה ובחסדי שמים, להסיר את החגורות. השוטרים קשרו חגורה לחגורה, יצרו שרשרת ארוכה וכך העבירו את האברכים בשלום את הנהר עד למקום מבטחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר