פרשת התעשייה האווירית

השר חיים כץ נחקר בפעם השלישית בלהב 433

שר הרווחה חיים כץ התייצב הבוקר לחקירה נוספת במשרדי יחידת להב 433 בלוד שם הוא נחקר בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית. יצוין כי זו החקירה השלישית של כץ (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח באב תשע"ז | 10.08.17
השר חיים כץ (צילום: Marc Israel Sellem, flash90)

שר הרווחה חיים כץ התייצב הבוקר (חמישי) בפעם השלישית לחקירה במשרדי יחידת להב 433 בלוד שם הוא נחקר בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית.

מהמשטרה נמסר כי "החל משעות הבוקר ועד לפני זמן קצר נחקר ביחידת להב 433 - יאל"כ, השר חיים כץ וזאת בהמשך לחקירה בעניינו. החקירה מתנהלת בליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה".

כזכור, על פי העדויות שהגיעו לידי החוקרים, השר כץ חשוד בשתי פרשות. האחת: עדויות על כך שמי שלא התפקד לליכוד לטובת בחירת הרשימות שהכין כץ, סיכן את משרתו. במשטרה טוענים כי עובדים שמסרו עדויות בעניין סיפרו על "אווירת הפחד" שהושלטה עליהם על מנת שיתפקדו למפקדים שיזם יו"ר הוועד כץ כדי להגדיל את כוחו במרכז הליכוד.

הפרשה השנייה נוגעת לעבודות שיפוץ נרחבות שבוצעו בביתו של בנו של כץ, יאיר, שנעצר אף הוא בפרשה. על פי העדויות, קבלן שזכה במכרז של התעשייה האווירית ביצע עבודות גבס ועבודות אדריכלות בביתו של הבן. על פי החשד, העבודות הללו בוצעו בהנחה מיוחדת, והקבלן זכה להטבות על חשבון המכרזים שקיבל בתעשייה האווירית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר