נדל"ן

פרויקט מבואות חנניה – דיור פרימיום בהישג ידך

בפרויקט ישנן דירות 4 חדרים דירות גן, ולצדם פנטהאוזים ענקיים המשתרעים על כ- 230 מ"ר. לכל דירה מוצמד מחסן בקומת המגורים וכן מרפסת שמש גדולה שהינה גם מרפסת סוכה. מרבית הדירות בפרויקט כבר נמכרו והפרויקט כולל אוכלוסיה צעירה ומגוונת לצד משקיעים הצופים עליית מחירים משמעותית באזור (נדל"ן, שיווקי)

בנייניים יוקרתיים במחיר מציאה. אילוסטרציה (צילום: יחצ)

פרויקט "מבואות חנניה" מצוי בשכונה היוקרתית והחדשה ביותר בנתיבות – "נתיבות מערב". הפרויקט כולל שישה בניינם יוקרתיים במבנים הכוללים שני דיירים בקומה, ושלוש דיירים בקומה.

בפרויקט ישנן דירות 4 חדרים דירות גן, ולצדם פנטהאוזים ענקיים המשתרעים על כ- 230 מ"ר. לכל דירה מוצמד מחסן בקומת המגורים וכן מרפסת שמש גדולה שהינה גם מרפסת סוכה.

הפרויקט מוקם בלב השכונה החדשה, כאשר לצידו פארקים ירוקים, אגם ענק הנבנה בימים אלו על ידי עירית נתיבות, טיילת ארוכה ושבילי אופניים המובילים לפארק נחל בוהו. לצד הפרויקט מוקם בימים אלו מרכז מסחרי, מוסדות חינוך ואף תחנת רכבת אשר נפתחה בתחילת שנת 2017 והנמצאת במרחק הליכה של 5 דקות מהפרויקט, כך יכולים דיירי הפרויקט לגור בשכונה חדשה עם כל היתרונות עם השקט של הדרום, ולעבוד בתל אביב, רמת גן או ב"ש וללא צורך במכונית.

דירה חדשה בבניין יוקרתי במחיר שאסור לפרסם | לפרטים לחצו כאן

הפרויקט אורגן במטווה של קבוצת רכישה כאשר למצטרפים החדשים יש את כל היתרונות של קבוצת רכישה ללא החסרונות. למעשה המדובר בקבוצת הרכישה הבטוחה בישראל.

כך לדוגמא, הקרקע כבר נרכשה, היתרי הבניה סופיים וכבר שולמו, דו"ח שמאי סופי של שמאי הפרויקט והבנקים מר ירון ספקטור הוכן ונמצא במשרדי החברה המנהלת והפרויקט אף קיבל אישור עקרוני לליווי בנקאי על ידי בנק מרכנתיל דיסקונט. עיון בדו"ח השמאי הסופי מלמד כי חברי הקבוצה חוסכים כ-20% ממחיר השוק של דירות דומות בנתיבות מערב.

את הפרויקט כולו מלווה משרד עורכי הדין אריה ליבוביץ ושות' אשר דורג על ידי העיתון הכלכלי גלובס וחברת דירוג האיכות הבינלאומית דן אנד ברדסטריט כמשרד המוביל בתחומו 5 שנים ברציפות.

דירה חדשה בבניין יוקרתי במחיר שאסור לפרסם | לפרטים לחצו כאן

מרבית הדירות בפרויקט כבר נמכרו והפרויקט כולל אוכלוסיה צעירה ומגוונת לצד משקיעים הצופים עליית מחירים משמעותית באזור זה בעקבות כניסת הרכבת ופתיחת אגם המים.

יתירה מכך, אוכלוסיית נתיבות צפויה להכפיל את עצמה בשנים הקרובות, דבר שיוביל לעליית מחירים לצד ביקוש גבוה לדירות להשכרה, מסיבות אלו בין השאר קבע השמאי של המדינה "לוי יצחק" כי נתיבות הינה פנינת הנדל"ן של ישראל, ואנו מוסיפים שבראשה מצוי פרויקט מבואות חנניה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר