סקר חדש

לאחר עידן נתניהו: סער נחשב למועמד הראוי ביותר

סקר חדש שמתפרסם הבוקר מעלה כי במידה וראש הממשלה בנימין נתניהו ייצטרך לעזוב את תפקידו הרי שהציבור הישראלי רואה בשר לשעבר גדעון סער כמועמד הראוי להחליפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו וגדעון סער (צילום: מרים אלסטר, פלאש90)

סקר שנערך עבור מעריב־סופהשבוע" על ידי מכון "פאנלס פוליטיקס" ניסה לבדוק תרחישים פוליטיים ליום שאחרי עידן ראש הממשלה בנימין נתניהו. מהסקר עולה כי הציבור רואה בהר לשעבר גדעון סער כמי שמתאים לתפקיד ראש הממשלה לאחר עידן נתניהו.

מהסקר עולה כי 38% מקרב הציבור הכללי רואים בסער כמועמד הראוי. בקרב אנשי הימין, יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט מוביל, אבל באחוז אחד בלבד יותר מגדעון סער. במקום השני הוא יו"ר 'כולנו' משה כחלון, במקום השלישי שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון.

באשר למצב 'הליכוד' במידה וגדעון סער יעמוד בראשה עולה כי לא רק שהמפלגה לא תיחלש לאחר עידן נתניהו אלא תתחזק במנדט אחד יותר מהימים בהם נתניהו עומד בראשה.

בתוך כך, בכיר בליכוד התבטא בשיחה עם העיתונאית סימה קדמון ב'ידיעות אחרונות' ואמר: "אחרי ארי הרו, אנחנו מעריכים שנתניהו הולך לבחירות. בחודש אוקטובר חוזרת הכנסת מפגרה ונתניהו יודיע על בחירות בחודש מארס 2018. מה שמלחיץ את ביבי זה שובו של גדעון סער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר