מכיר מקרוב

נהג 'פגע וברח' נתפס וסיפר: גם אחותי נהרגה בתאונת פגע וברח

מוחמד אבדאח בן ה-18 דרס קשיש הולך רגל ונמלט. כשנתפס לאחר שעתיים התברר כי לפני כחודשיים וחצי בלבד נדרסה למוות אחותו נדא בת ה-16 - אף היא בתאונת פגע וברח (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האחות שנהרגה והרכב שדרס אותה (צילום: מתוך ynet)

בית המשפט השלום בחיפה האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצרו של מוחמד אבדאח בן ה-18 שדרס ופצע אתמול הולך רגל כבן 70 בעיר - ונמלט.

כשהוא נעצר אתמול לאחר מספר שעות הימלטות, התברר כי אחותו נדא בת ה-16 נדרסה למוות לפני חודשיים וחצי בתאונת פגע וברח בחיפה. היא חזרה אז מסעודת איפטאר (סעודת שבירת הצום ברמדאן) בבית חברתה, כשרכב פגע בה ליד מעבר חציה. למחרת נעצר בעליו של הרכב, שטען שלא נהג בו.

אחיה אבדאח נהג אתמול תחת השפעת סמים, ללא רישיון וללא רשות גיסו בעל הרכב. כשראה שהרכב בו נהג פגע בקשיש, הוא יצא ממנו והחל במנוסה. לאחר שעתיים הוא כאמור נתפס.

סניגורו ראפת אסדי אמר ל-ynet, כי הוא "נבהל ונלחץ מהסיטואציה וחשב שהולך הרגל מת מפצעיו. לדבריו, "הוא נמלט כדי להזעיק את אמו ואחיו, שהגיעו תוך דקות ספורות לזירת התאונה".

יצויין, כי בתאונת הפגע וברח בה נהרגה אחותו נדא עדיין לא לא הוגש כתב אישום, לכעסם של תושבי השכונה הערבית בעיר, מאחר ועוד לא ברור מי נהג אז ברכב הדורס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר