תביעת הדיבה נמשכה

תחקיר וינטר: אראל סג"ל התנצל בפני רביב דרוקר

תחקיר העיתונאי רביב דרוקר נגד תא"ל עופר וינטר חובש הכיפה, הוביל להאשמתו ע"י העיתונאי אראל סג"ל ברצון לסיכול קידומו הצבאי ממניעים אידאולוגיים - ולתביעת דיבה. היום הוא התנצל על כך (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דרוקר, תא"ל וינטר וסג"ל (צילומים: Kobi Gideon / Flash90, דובר צה"ל ומוטי קמחי - ynet)

העיתונאי אראל סג"ל התנצל היום (ראשון) בתכניתו בגל"צ על דבריו בשידור לפני מספר חודשים כי העיתונאי רביב דרוקר פעל להפלתו של מח"ט גבעתי עופר וינטר, מטעמים אידאולוגיים.

בכך הוא נכנע לתביעת לשון הרע שהגישו דרוקר וערוץ 10 בו הוא עובד, נגד התחנה הצבאית, וכעת תביעה זו מתייתרת מאליה.

תחילתה של הפרשה בתחקיר תוכנית 'המקור' בערוץ 10, על התנהלותו של וינטר כמח"ט גבעתי, בה הובאה עדותו של חייל לשעבר שטען כי וינטר ביצע ירי לא מוצדק בילד פלסטיני שאולי הביא למותו. חייל זה אף נפגש עם וינטר והתעמת איתו בענין תוך שהוא מקליט אותו. מכשיר ההקלטה התגלה במהלך הפגישה - וזו כמובן הופסקה מיידית על ידי אל"מ (אז) וינטר.

לאחר שידור התחקיר בערוץ 10, אמר אז אראל סג"ל בתכניתו היומית בגלי צה"ל כי דרוקר ניסה להפיל את מח"ט גבעתי מטעמים אידאולוגיים (זיהויו כאיש ימין) ושבפרסום התחקיר הוא ביקש למנוע את קידומו הצבאי.

בעקבות דבריו הגיש רביב דרוקר תביעת דיבה נגד גל"צ והשדרן, והיום כאמור הבהיר סג"ל כי "מדובר בפרשנות שלי לדברים. אין לי כל ראיה למניע האידאולוגי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר