ביג שוט

השיטה המוכחת למשכורת נוספת: 1050$ בחודש

במשך שנים עשרות אלפי אנשים ניסו את מזלם במסחר יומי בשוק ההון, כאשר רובם הפסידו הכל ועזבו את התחום בבושת פנים. גיא ברנד, האיש שעומד מאחורי המהפכה בתחום בשנה האחרונה, טוען שבזכות שיטת ה"נוסטרו" היוקרתית לראשונה בישראל אין אדם שלא יכול לייצר משוק ההון משכורת נוספת (כלכלה, שיווקי)

משכורת נוספת 1050$ בחודש. ביג שוט. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בתקופה שבה יוקר המחיה בשמיים, המינוס בבנק טופח ולגדל ילדים אף פעם לא היה קשה יותר, רבים האנשים שמחפשים עוד מקור הכנסה כדי להחזיק את הראש מעל המים, ורבות אף יותר ההזדמנויות העסקיות שמגיחות אלינו מכל פינה.

מי מאיתנו לא נתקל באינטרנט בהבטחות דמיוניות ומקוממות על "ההזדמנות המטורפת שאמורה להביא אותנו לעצמאות כלכלית עוד השנה", או "איך לייצר 1000$ ב-5 דקות בזמן שאנחנו מטיסים מטוס עם יד אחת?".

מסתבר, שאחד התחומים היותר אהובים על הציבור הישראלי הוא העולם של שוק ההון. תחום, שעל הנייר אין בו תקרת הכנסה, עולם שמגלגל 150 מיליארד דולר ביום. רק שבפועל, עד לאחרונה ההצלחה הייתה שמורה לקומץ ששמרו לעצמם את מה שעובד והשאר - במקרה הטוב נכוו ובמקרה הרע נקלעו לצרה כלכלית של ממש.

השיטה למשכורת נוספת של 1050$ לחודש | לפרטים לחצו כאן

גיא ברנד, אחד האנשים הבולטים בתעשייה, מסביר למה התחום הזה קיבל את השם "תעשיית ההפסדים", ומה השתנה:

"היום, לצערי, אם תעצור מישהו ברחוב ותשאל אותו מה הוא חושב על שוק ההון הוא יגיד לך שמדובר ב'הימורים' נטו. כמות האנשים שנכוו בעשור האחרון והפסידו כסף (לפעמים עשרות אלפי דולרים) שלא באשמתם, היא גדולה מדי. וזה כואב".

למה? איך אתה מסביר את זה? "אם היו נותנים לך לנהוג באוטו שאין בו מראות, מד מהירות מקולקל ותיבת ההילוכים שמזייפת - גם אתה היית עושה תאונה. האנשים שניסו עד היום את מזלם במסחר יומי, הלכו בצורה עיוורת בעקבות חלום ורוד שמכרו להם, בזמן שהכל היה אשליה."

"אותם אנשים למדו אצל גופים שהיה להם אינטרס שיפסידו, מהסיבה הפשוטה שאותם הגופים הרוויחו מאותם ההפסדים של הסוחרים. ולכן, באופן טבעי, הכלים שניתנו לסוחרים המתחילים היו חלקיים בלבד במקרה הטוב, או לא רלוונטיים בעליל במקרה הרע."

מה הכוונה 'הרוויחו מאותם ההפסדים של הסוחרים'? אני לא מבין "שאתה קונה מניה בבורסה 'האמיתית', מישהו בצד השני של העולם מוכר לך אותה. ושאתה מוכר את אותה המניה, מישהו נוסף קונה אותה ממך. זה מסחר טהור, בצורה הכי בסיסית שיש. אבל… מה שהיה פה בעשור האחרון, זה שקמו להם כל מיני חברות שהציעו לאנשים לסחור דרכן, במה שמכונה 'זירת מסחר'. ובאותה זירת מסחר, אנשים סוחרים מול 'הבית', ממש כמו בקזינו. כלומר, נגיד וביצעת עסקה שהפסדת בה, נחש מי הרוויח מהצד השני… בדיוק. זירת המסחר."

ואז מה קרה? "הרגולטור התערב, והפסיק את החגיגה הזאת. אבל זה היה קצת מאוחר מדי אני חושב, הנזק כבר נעשה"

אז אתה רוצה להגיד לי שכל מי שסחר בזירת סוחר, מראש לא היה לו סיכוי? "תגיד לי אתה. אם כל פעם שהייתי מפסיד כסף אתה היית מרוויח מזה, מה היה האינטרס שלך - שאני ארוויח או אפסיד?"

שתפסיד. ברור. "בדיוק. אז תדע, שלאותם גופים היה את כל הכוח לעשות מה שבראש שלהם, וזה המקור לכל מכת ההפסדים שהייתה פה, שהפכה ממש למכת מדינה."

וזאת הסיבה היחידה לזה שכל כך מעט הצליחו בתחום עד היום? "זאת הסיבה העיקרית, אבל יש עוד. בגלל שלאותם גופים היה אינטרס שנפסיד, הלימוד של עולם המסחר היה חלקי. מכרו לאנשים 'אופיום להמונים', שיטה שנקראת 'ניתוח טכני'. ורק עם ניתוח טכני, אי אפשר להצליח במסחר. יש עוד קריטריונים רבים שאיתם סוחר חושב ומחליט אם להיכנס לעסקה עם לא, ניתוח טכני הוא רק 15% בחשיבותו אצל סוחרי הנוסטרו."

סוחרי… מי? "סוחרי הנוסטרו. אלה הסוחרים הטובים בעולם, אלה שנמצאים בבתי ההשקעות ומזיזים כל יום מיליוני אם לא מיליארדי דולרים. אלה סוחרים שעובדים על הון החברה שבה הם עובדים, ולא בהונם הפרטי."

ומה מיוחד באותם סוחרי נוסטרו? מה הם יודעים שאחרים לא? "הרבה. ולראיה, אם תלך לחדרי המסחר הגדולים של הנוסטרו, אתה תגלה ש70-90% מהסוחרים הם רווחיים, בעוד שבעולם הסוחרים הפרטיים המספר עומד על כ-4% בלבד".

אבל בלי קשר להתנהלות הקלוקלת שהייתה פה… בינינו, מסחר זה לא הימורים? "לומר שמסחר זה הימורים, זה קצת כמו לומר שלנהוג בכביש זה הימור ושזה נס שכל יום אנחנו לא עושים תאונה. נכון, יש לפעמים תאונות בכביש, אבל זה מאורע נדיר יחסית. כמו שנהיגה זה קודם כל מיומנות ורק אחר כך 'מזל', ככה גם בשוק ההון. מסחר זה קודם כל ידע, הבנה, שליטה, מיומנות, מעשה במחשבת תחילתה - ולבסוף קצת מזל אף פעם לא מזיק, אבל בוודאי שסוחר מקצועי לא מסתמך על זה לעולם."

וכל אחד לדעתך יכול להצליח? "את האמת? על הנייר כן, בפועל לא. אני לא חושב שכולם יצליחו, לא. 16 השנים האחרונות לימדו אותי שאין דבר כזה 100% הצלחה, אבל כן אפשר לשפר בוודאות את המצב הקיים. כמו בכל תחום, יש את המצטיינים שכנראה יעשו הרבה כסף (יש לנו תלמיד כזה שתוך שנה הפך להיות תותח רציני והיום הוא מנחה בחדר המסחר), יש את אלה שיצליחו בקנה מידה סביר, יש את אלה שידשדשו ויש את אלה שלא יצליחו וכנראה יתייאשו מהר מדי. אני מאמין סך הכל בהתפלגות נורמלית של הצלחה, וזה בדיוק מה שהצלחנו לעשות בשנה האחרונה מאז שהקמנו את תוכנית ההכשרה של ביג שוט."

השיטה למשכורת נוספת של 1050$ לחודש | לפרטים לחצו כאן

יכול להסביר? "אני מעדיף להראות לך במקום להסביר. הסטטיסטיקה אומרת שרק 4% מצליחים במסחר יומי בקרב הציבור הרחב. אצלנו, עברה רק שנה משנרשם התלמיד הראשון, וכבר המספרים אחרים. ביום טוב, 73% מהסוחרים החדשים בחדר המסחר שלנו הם רווחיים. בוא אני אומר לך כזה דבר - אנחנו הכרזנו לפני כמה ימים על תוכנית הנוסטרו הראשונה בעולם עבור סוחרים פרטיים, וכל תלמיד שלנו שיוכיח את עצמו יקבל תיק מסחר עד לגובה של 250,000$. יותר מזה, יש?"

וואו. וכמה אפשר להרוויח בתור סוחר מתחיל? "חשוב לי להבהיר שמסחר זה מקצוע לכל דבר. לוקח זמן ללמוד ולעבור הכשרה, זה לא 'כפתור קסם' שהופך בין לילה אנשים למיליונרים. מה שכן, זה תחום עם פוטנציאל ענק, שאין לו תקרה. וסוחר מקצוען, שהוא מספיק מיומן, יכול לייצר גם 1000$ ביום. לפעמים גם בשעה או פחות."

אני קצת סקפטי, מודה, אבל זה נשמע מבטיח. מה הצעד הבא שצריך לעשות כדי להתחיל? "לפני כמה ימים שחררנו 3 סרטוני הדרכה בחינם שהם מבוא לכל העולם הזה. אני מסביר שם איך מסחר באמת עובד, איך מרוויחים כשהשוק יורד, מהן 7 הטעויות הנפוצות שסוחרים עושים ואיך מתחילים. שווה צפייה (חיוך)."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר