בגלל ציוץ בטוויטר

העיתונאי דוד רוטנברג דורש: 140 אלף שקל פיצויים מיאיר לוי

העיתונאי דוד רוטנברג מאיים לתבוע את פעיל ש"ס יאיר לוי בשל ציוץ בטוויטר בו טען כי דוד משמש כיועץ תוכן של 'יום ליום' ודורש ממנו פיצויים בסך 140,474 שקלים (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לוי (צילום: מתוך טוויטר)

פרסום ראשון: דוד רוטנברג, מבעלי אתר 'חרדים 10', מאיים לתבוע את פעיל ש"ס יאיר לוי שמפעיל את הבלוג 'פלורוליסט' בשל ציוץ בטוויטר בו טען כי דוד משמש כיועץ תוכן של העיתון 'יום ליום' - מבלי לציין זאת באתר חרדים 10.

"גילוי נאות", נכתב בציוץ, "דוד רוטנברג (בעלה של רוט) הוא יועץ תוכן החדש ב-'יום ליום' מבלי ש-'חרדים 10' שיורקים ללא הפסקה על 'הדרך' יתנו גילוי נאות בסיסי".

בתגובה לציוץ שיגר רוטנברג מכתב - באמצעות עו"ד שרון גושן - בו הוא מבקש מלוי להסיר את הציוץ ולשלם לו פיצויים.

בפתח המכתב, הדברים שצוייצו בטוויטר, מוכחשים לחלוטין: "הדברים המצוטטים אינם נכונים, שקריים, ומגמתיים, ופורסמו מתוך כוונה לפגוע במרשי (דוד. י"כ), איש תקשורת מוערך מזה עשרות שנים, שהקים שלושה כלי תקשורת חרדיים, וערך עיתונים רבים".

עו"ד גושן טוען במכתבו כי עם פרסום הדברים היה לוי אמור לפנות לדוד רוטנברג ולבקשת את תגובתו: "דבר בסיסי שלא נעשה".

בסיום המכתב דורש עו"ד מיאיר לוי: "להסיר את הציוץ הפוגעני והשקרי. לפרסם הבהרה והתנצלות על עוגמת הנפש שנגרמה למרשי, ולהבהיר כי מדובר בהודעה שקרית". כמו כן, הוא דורש מלוי פיצוי כספי בסך 140,474 שקלים.

דוד רוטנברג ל'כיכר השבת': "אין תגובה".

יאיר לוי מסר בתגובה: "מבלי להיכנס לתוכן בציוץ האמור שלדעתי התוכן נכון ומגובה בראיות, 'פלורליסט' זה מערכת מורכבת מכמה אנשים, אני אישית לא צייצתי את הציוץ הנ"ל, ולכן ממליץ למר רוטנברג לשלוח את המכתב לפלורליסט ולא לי אישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר