צפו: הזמר פיני איינהורן "עובר על החוק" ונעצר

עובר על החוקים, נתפס על ידי שוטרים ומובל אל תא מעצר - אבל ממשיך לפזם בעליצות "טוב להודות לה'". צפו בקליפ החדש של הזמר פיני איינהורן (מוזיקה, קליפים)

(צילום והפקה: היפר הפקות)

בדרך לאלבום חדש, משחרר היוצר פיני איינהורן קליפ ראשון משעשע, למילים "טוב להודות לה' ולזמר לשמך עליון" במהלכו הוא "עובר על החוקים", נתפס על ידי שוטרים ומובל אל תא מעצר כשלאורך כל הדרך הוא ממשיך לפזם בעליצות "טוב להודות לה'".

"מי שמכיר אותי ואת המוזיקה שלי, יודע שאני תמיד מחפש לחדש" אומר פיני. "השיר בא לבטא את חובת הכרת התודה שיש לנו לקב"ה, בכל זמן בכל רגע ובכל סיטואציה". פיני מספר כי הוא הושפע בין היתר מסגנונות רבים ומגוונים של מוזיקה כללית.

במהלך הקליפ פיני אף נחבל ומפונה באמבולנס על ידי צוות חובשים, אך לבסוף משליך את הקביים לטובת ריקוד חסידי סוחף עם החבורה שמלווה אותו. העיבוד הוא פרי עבודתו של המוזיקאי שימי סקאלר שאף הפיק מוזיקאלית את השיר. את הטקסט באנגלית תרם ליפא שמעלצר המיודד עם פיני ורואה בו חבר לז'אנר הייחודי שיסד.

לפני תקופה שחרר פיני אינהורן את השיר "ומשתוקק", למילים שחיבר בעל ה"שפת אמת" בו חשף את יכולותיו לרגש ולבצע טקסטים בעלי משמעות ועומק, בקליפ החדש פיני מציג את הגישה השובבה בפרשנות המוזיקאלית שלו בנוסף לכישורי ההלחנה שהוא מפגין לראשונה.

"אחרי שתצפו בקליפ, ותגלו שאי אפשר להפסיק לזמזם את השיר, אני מאמין שתבינו שהאלבום שלי הולך להיות מעניין" מבטיח פיני.

מילות השיר

"טוב להודות לה' ולזמר לשמך עליון, להגיד בבוקר חסדך,

גם כשחשוך רוצה להאמין בך,

איך אפשר שלא לראות אותך

ואמונתך בלילות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר