טויוטה עושה סוף להיערמות חפצים קטנים ברכב

על פי הבקשה שהוגשה למשרד הפטנטים האמריקאי מכוניות טויוטה יצוידו במערכת שתחזיר את כל אותם החפצים הקטנים שמתגלגלים להם במדרון הצר לרגלי הנהג וזה שלצידו (רכב)

טויוטה (צילום: שאטרסטוק)

גם בעלי הרכבים שלא נמנים על אלו המטפחים את רכבם בקפידה יודעים שפעם בשנה גם הם נדרשים לסור למכון שטיפת הרכבים הקרוב אליהם בכדי לנקות את הרכב מהחמץ והלכלוך שסלל את דרכו אל תחתית הרכב דרך צידי המושבים. כשזה קורה בדרך כלל אפשר לשלם על השטיפה במטבעות הכסף הנמצאות אי שם בתחתית בינות לפירורי הביסלי והבמבה, אולי עבורכם זוהי סוג של קופת חסכון שנתית, אך מסתבר שישנם כאלה שהחריצים הללו מפריעים להם והקושי בניקוי הרכב הופך את הבעיה למטרידה. חברת טויוטה הגישה בקשה לפטנט שישים לזה סוף.

על פי הבקשה שהוגשה למשרד הפטנטים האמריקאי מכוניות טויוטה יצוידו במערכת שתחזיר את כל אותם החפצים הקטנים שמתגלגלים להם במדרון הצר לרגלי הנהג וזה שלצידו.

ההתקן יהווה כעין מגלשה שתוביל בסופו של דבר למגירה שתקבץ לתוכה את כל האבידות הזעירות ותאפשר לנהג בלחיצת כפתור לשלוף אותה כשירצה (בדגמים הזולים יותר יצטרך הנהג לשלוף באופן ידני את המגירה)

בשלב זה הרעיון עדיין בגדר "פטנט" וכמו פטנטים קודמים שהוגשו על ידי ענקית הרכב היפנית יתכן וזה יכנס כסטנדרט לדגמים החדשים אך ייתכן וייגנז כמו פטנטים רבים.

אז אם אתם מאותם אלו שסובלים ומנסים לשלוף בעזרת האצבעות מבין לכסאות סיגריה, שקל או כל דבר אחר יש לכם למה לקוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר