"צריך לסבול"

נתניהו עקץ את התקשורת: מתרגלים לפרגון

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אמש שוב את התקשורת בכנס של פעילי הליכוד באשדוד ואמר, כי למרות ה"פרגון" של התקשורת כלפיו הוא ממשיך לעבוד כרגיל (חדשות, פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו באשדוד (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אמש (ראשון) שוב כנגד התקשורת בכנס פעילי ליכוד סגור באשדוד, ואמר לגבי "ההתלהמות" בכלי התקשורת השונים כי "זה לא יעזור להם".

על פי הדיווח ב'וואלה' אמר נתניהו בציניות: "אנחנו עושים את כל המאמצים, גם כשיש תקשורת מפרגנת". לדבריו, "אין ברירה, צריך לסבול את הפרגון. אתה פותח את הטלוויזיה בבוקר – פרגון. את הרדיו – פרגון. מהבוקר כל יום, כל היום – פרגון, פרגון, פרגון. קשה להתרגל לזה, אבל אנחנו מתרגלים".

בשלב זה, צעקו הנוכחים: "נמאס" ו"זה לא יעזור להם". נתניהו המשיך: "אין ברירה. מול הגל הזה, של ההתלהמות... זה באמת לא יעזור להם. בגללכם. בגלל האהבה שלכם".

זו מתקפה של נתניהו אחת מתוך שורה של מתקפות לאחרונה. בשבוע שעבר ערך יו"ר הקואליציה דוד ביטן מפגן תמיכה בנתניהו ברקע החקירות ששמו מוזכר בהן. בעצרת, אמר נתניהו: "התקשורת והשמאל התגייסו למסע ציד נגדי. הם יודעים, ולא בכדי, שאנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות. כי אנחנו הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה". הוא הוסיף: "תקשורת הפייק ניוז פמפמה לנו במקהלה אדירה ואחידה כדרכה, שאם לא ניסוג משטחי המולדת ישראל תהיה מבודדת חלשה ועזובה".

עוד אמר: "הם מתגייסים למסע ציד אובססיבי חסר תקדים במטרה לבצע הפיכה שלטונית. המטרה שלהם היא להפעיל לחץ בלתי פוסק על גופי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בלי קשר לאמת בלי קשר לצדק. משטרת המחשבות של התקשורת עובדת פול טיים וקבועת את הקו, ואוי למי שיסטה ממנו".

יממה לאחר מפגן התמיכה, שיתף נתניהו בפייסבוק מתיחה שערך החקיין יוסי וידר על פרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ'. הוא כתב: "תחשבו פעמיים לפני שאתם שומעים עוד פרשנות של הפייק ניוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר