פנס ונעלי בריחה

חיזבאללה בקמפיין בעברית: זה מה שצריך למלחמה הבאה

ארגון הטרור 'חיזבאללה' יצא בקמפיין שנועד להפחיד את אזרחי ישראל ומציע להם מספר דרכים להיערכות לקראת המלחמה הבאה, בהם: פנס, מסכה ונעליים לבריחה (חדשות)

(צילום: מתוך פייסבוק)

ארגון הטרור 'חיזבאללה' יצא בקמפיין שנועד להפחיד את אזרחי ישראל ומציע להם מספר דרכים להיערכות לקראת המלחמה הבאה.

תחת הכותרת: "חפצים שצריך להיות אצלכם במלחמה הבאה", מופיעה תמונה של מסכת אב"כ ונכתב כי "מפעלי אמוניה תותקף ברקטות".

לצד תמונה של נעל נכתב: "כדי לברוח במהירות", לצד תמונה של כדורים נכתב: "כדי לשמור על קור רוח", לצד תמונה של גלגל הצלה ומצופים נכתב: "אוניות מערכה שלכם תותקף ברקטות", ולצד תמונה של פנס נכתב: "תחנות החשמל תותקף ברקטות".

הקמפיין מגיע לרגל "חגיגות הניצחון" במלאות 11 שנה למלחמת לבנון השנייה. באירוע אמש (ראשון) בלבנון נשא מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה נאום בו אמר כי "התבוסה שהוסבה לישראל ב-2006 תוסב לה פעם נוספת, אך בעצמה רבה יותר, הדוגמה לכך שישראל מכבדת את ההתנגדות ומכירה בכוחה הוא הנושא של פינוי מכל האמוניה בחיפה. אנחנו מקווים שהם יבחנו גם את העברת הכור הגרעיני בדימונה כיוון שהוא מסוכן יותר וצריך לטפל בו".

"כיוון שהאויב יודע שהמלחמה הצבאית לא יכולה להשיג את מטרתו ולחסל את ההתנגדות, ושהמחיר שלה יהיה יקר, ומצד שני היא לא יכולה לשתוק על ההתעצמות של חיזבאללה, אז ישראל פונה לאמצעים אחרים", אמר נסראללה.

נסראללה הוסיף ואמר כי "ישראל תולה תקוות בממשל טראמפ והלחץ שהוא יפעיל לשם המטרה הזו, על העם הלבנוני, על ממשלת לבנון ועל החברים והתומכים של חיזבאללה ולמעשה כל אחד שאומר מילה טובה. כל אחד כזה נתקל בלחץ ואיומים. הם החלו בנושא של חוק הסנקציות הפיננסיות ומה שנדרש הוא לא להיכנע. אני אומר לממשל האמריקני שהוא לא יכול, בכל האמצעים שלו, לפגוע בכוח של ההתנגדות, בנחישות שלה ובהתעצמות כוחה בלבנון".

במהלך האירוע בלבנון, הציג הארגון תצוגת תכלית של הפעילות הצבאית בין היתר הציגו הכוחות הצבאיים של הארגון השמדת טנק ישראלי, מיד לאחר מכן עלו על הבמה חמישה פעילים שישראל שחררה מהכלא בעסקת ג'בהת א-נוסרה. על הבמה עלתה גם הלהקה של הארגון שניגנה את ההמנון של חיזבאללה, על מסכי ענק שודרו סרטוני פעילות של חיזבאללה בדרום לבנון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר