רב קו? קבלו פתרון סיני חדש לתשלום נסיעה

הסאבווי של בייג'ין עובר לתשלום סלולרי לאחר פיילוט מוצלח שנערך. הנוסעים יוכלו למלא נסיעות באמצעות אפליקציה ייעודית שתחליף את כרטיסי הפלסטיק העכשוויים (תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הרדיו הבינלאומי של סין)

אצלנו משלמים ברב קו אבל בסין עברו כבר לדבר הבא. מערכת הסאבווי של בייג'ינג השיקה באופן רשמי מערכת של תשלום באמצעות המכשיר הסלולרי. חברת הסאבווי של בייג'ין הודיעה כי המערכת תפעל באופן מלא בכל תחנות הסאבווי לאחר שסיימה פיילוט מצומצם.

על פי הרדיו הבינלאומי של סין, כעת יוכלו המשתמשים לטעון יתרה באופן אלקטרוני למכשיר הסלולרי דרך אפליקציה ייעודית במקום לכרטיס פלסטיק נפרד ויוכלו לשלם על הנסיעה באמצעות הצמדת המכשיר לקורא הכרטיסים בתחנה.

המערכת תתמוך ב-160 דגמים של מכשירים סלולריים המשתמשים בטכנולוגיית (NFC (Near Field Communication כולל שיאומי, וואווי וסמסונג. מכשירי אייפון של אפל אבל לא נתמכים בשלב הזה כל עוד טכנולוגיית ה-NFC במכשירי אפל לא פועלת ביישומים חיצוניים.

מערכת הסאבווי של בייג'ינג כוללת 15 קווים המשרתים 10 מיליון נוסעים מידי יום. השירות החדש אמור לסייע לצמצם את התורים בתחנות הרכבת התחתית. האם הפתרון הזה יכול להצליח גם אצלנו? קשה לומר שכן רבים המשתמשים במכשירים כשרים או אנשים מבוגרים יתקשו לתפעל פתרון שכזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר