זה לא מירון: "עולים לירושלים" תשע"ז

לרגע חשבתי שאני במירון ל"ג בעומר, אז לא, עכשיו יצאתי מבניני האומה שהוסב ל-3 ימים למתחם סגור למשפחות חרדיות שמארחות את בני משפחותיהם מרחבי הארץ (חרדים)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
(צילום: ישראל גליס)

מוישל'ה אמא מחכה לך ליד המודיעין

יש פה ילד בן שנה עם נעלים חומות כובע ירוק פה ליד המתקן של קטנטנים

לרגע חשבתי שאני במירון ל"ג בעומר אז לא עכשיו יצאתי מבניני האומה שהוסב לשלושה ימים למתחם סגור למשפחות חרדיות מירושלים שמארחים את בני משפחותיהם הבאים מרחבי הארץ.

בתורים הארוכים ניתן לראות את השמחה והחדווה של נערים לצד אחיהם הצעירים את ההורים המאושרים ואת המבוגרים עם הנכדים.

הלכתי בין העגלות מחוץ למתחם של בניני האומה ובתוך המבנה והנה מה שקלטו אוזני.

מי זה בעל הרעיון הזה? איך יכול להיות שאל אותי מכר ותיק שבכל הארץ בוטלו אירועי בין הזמנים שנעשו כביכול על טהרת הקודש ובכל אופן , אני חושב שכל הכבוד לניר ברקת.

אז פה בירושלים השקיעו מחשבה הרב יוסי דייטש ממלא מקום ראש העיר והרב שלמה רוזנשטיין חבר מועצת העיר שמחפשים כל דרך במשך השנה רווחה לציבור החרדי בירושלים ומיד אחרי פסח הם מתכנסים לאין ספור ישיבות יחד עם העוזר הנערץ יהודה ארנד ומטכסים עצה איך לגרום לציבור החרדי הירושלמי לא לנדוד אל מחוץ לירושלים בבין הזמנים איך לגרום לכך שהציבור ייהנה על טהרת הקודש אחרי פרסום מכרז כדת וכדין נבחרה חברת "אפקט " בראשות ר' אפרים זילברברג שלה מוניטין עם ניסיון מוצלח בציבור החרדי בכל מיני אירועים כולנו מכירים את סיומי השס או כנסי "דרשו" ועוד.

פגשתי את חברי אפקט מפוזרים ברחבי המתחם ובודקים כל פרט גם בחוץ וגם בפנים.

אז מה יש בבניני האומה בקומת הכניסה מתחמי הנאה לילדים: לונה פארק, מצגות תלת ממדיות, רכבת חשמלית, מתחם אתגרי, מתחם מתנפחים, מקום מיוחד לבנים ומקום מיוחד לבנות.

בקומה העליונה, באולם הגדול המופע המרכזי כולם מעלים לירושלים, מתחם ליד הדרכה עם סרטון ליוצאים לסיורים ומחוץ לבניני האומה מחכים לעולים לירושלים אוטובוסים לסיורים מודרכים בעיר דוד בשני מסלולים מסלול נוסף להר הזיתים לרובע היהודי, למערת צדקיהו, לטיול על חומות העיר העתיקה זו הזדמנות פז לנצל את העובדה שהסיורים בחינם תחת אבטחה כבדה.

מתי תהיה לכם הזדמנות ביום חם ירושלמי ללכת בתוך נקבת השילוח או בתעלת החשמונאים עם יציאה לכותל המערבי במרכז דוידזון? בקיצור יש לך עוד יום אל תישארו בבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר