מלון בשוויץ: "יהודים תתקלחו לפני הבריכה"

אורחי המלון החרדים נדהמו לראות שלטים עם גוון אנטישמי המזהירים את האורחים היהודים להתקלח לפני הכניסה לבריכה וכן אוסרים שימוש במקרר בחלק מהשעות (תיירות)

(צילום: אתר המלון)

בני המשפחה שהגיעו מישראל הזמינו את החופשה דרך האינטרנט לאחר שבאתר התיירות הביקורות על המלון "אפרטהאוס פרדייז" היו חיוביות, בהגיעם לבית המלון הזדעזעו למראה שלטים שפוזרו במספר מקומות ברחבי המלון בעלי גוון אנטישמי מובהק הפונה במיוחד ליהודים.

בשיחה עם 'חדשות 2' סיפר אבי המשפחה כי בכניסה לבריכה הוצב השלט שקרא ליהודים להתרחץ בטרם הכניסה לבריכה. "לאורחינו היהודים: נא להתקלח לפני שאתם נכנסים לבריכה וגם אחרי שאתם שוחים", נכתב בשלט שנתלה בכניסה לבריכת המלון. "אם תפרו את ההוראות, אאלץ לסגור בפניכם את הגישה לבריכה. תודה רבה על ההבנה, רות תומאן".

לדבריו, עוד בזמן שהזמינו את החדרים הם ציינו בפני מנהלת המלון שמדובר בקבוצת יהודים והיא אמרה להם ש"יהודים רבים מתארחים אצלם במיוחד בתקופת יולי אוגוסט".

השלט הנוסף שהדהים אותם היה השלט שהוצב על המקרר שהזהיר שהשימוש ליהודים אסור: "לאורחינו היהודים: אתם רשאים לגשת למקרר רק בשעות הבאות: 10:00-11:00 בבוקר ו-16:30-17:30 בערב", נכתב בשלט. "אני מקווה שתבינו שהצוות שלנו לא אוהב שמטרידים אותם כל פעם".

"היינו בשוק", שחזר אבי המשפחה. "אף אחד לא ניגש אליה כי לא רצינו לפתוח בעימות, אבל יום אחרי זה פתאום הגיעה המודעה בכניסה לבריכה שהייתה בכלל מפחידה".

לדבריו, הפעם החליטו כן לגשת למנהלת, אך זו לא נמצאה במלון, לכן החליטו לגשת אליה מחר. "זה היה מאוד מוזר", הוא המשיך. "אפילו הגויים לא הבינו. יש כאן קבוצה מאוד נחמדה של יהודים, אין כאן כמעט ישראלים: הרוב מארה"ב, אנגליה ובלגיה וכולם מתנהגים בצורה מאוד מכובדת". זו הייתה תופעה מאוד מוזרה – זו אנטישמיות שלא נחשפנו אליה".

על פי הדיווח בחדשות 2 במלון טענו להגנתם כי השלטים הוסרו וכי לא הייתה כוונה לפגוע ביהודים אלא רק לחדד את הנהלים, "אין לנו בעיה עם אורחים יהודים במלון. השלט על הפריזר נתלה כיוון שרק יהודים משתמשים במקרר של העובדים (ככל הנראה מוצרים כשרים), והשלט בנוגע למקלחות נתלה לאחר ששתי בנות יהודיות נכנסו בלי להתקלח, בניגוד לשלט שפונה אל כלל האורחים. לכן נתלה שלט ספציפי כדי למקד את תשומת ליבם לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר