מגנה לראשונה

טראמפ: "ה-KKK, הניאו נאצים והגזענים הלבנים - דוחים"

לאחר שספג ביקורת כשהגיב לאירוע הדריסה בשרלוטסוויל וגינה את "האלימות מכל הצדדים", נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מגנה הערב בחריפות את קבוצות השנאה (אקטואליה)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

לאחר שספג ביקורת קשה כשהגיב לאירוע הדריסה בשרלוטסוויל וגינה את "האלימות מכל הצדדים", נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מגנה הערב (שני) לראשונה בחריפות קבוצות המפיצות שנאה, בהן ה-KKK, הניאו נאצים והגזענים הלבנים.

"גזענות היא מרושעת ומי שפועלים באלימות בשמה הם פושעים ובריונים, כולל הקו-קלוקס-קלאן, ניאו-נאצים, גזענים לבנים וקבוצות שנאה אחרות, שמנוגדות לכל הדברים שאנחנו, כאמריקאים, מוקירים. פגעו בלבה של אמריקה", אמר הנשיא האמריקני והגדיר את קבוצות השנאה "דוחות".

דבריו של טראמפ מגיעים לאחר ביקורת חריפה שספג בימים האחרונים בשל תגובתו הרפה לאירוע שבו פעיל ימין קיצוני דרס למוות מפגינה נגד צעדת הימין הקיצוני ופצע עוד עשרות נוספים. טראמפ קרא בתגובה לאירוע לגנות את האלימות "מכל הצדדים", ובהמשך הבהיר הבית הלבן כי הנשיא התכוון לקבוצות המזוהות עם הימין הקיצוני.

הנשיא אמר היום כי מי שקידם אלימות גזענית בשרלוטסוויל ופעל בצורה לא חוקית יועמד לדין. מוקדם יותר היום התייחס גם שר המשפטים של ארה"ב, ג'ף סשנס, לאירוע הדריסה והגדיר אותו "טרור מבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר