אסון גשר רמת אלחנן

נהג המשאית חולץ, מותו נקבע; כביש 4 נפתח לתנועה

שעות ארוכות לאחר קריסת גשר רמת אלחנן, בכביש גהה, מנוף ענק הרים את הגשר מעל המשאית, הנהג - כבן 60 - חולץ ומותו נקבע במקום • לפנות בוקר הושלם פינוי הגשר וכביש 4 נפתח (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

אסון קריסת גשר רמת אלחנן: סמוך חצות הלילה (שלישי) הצליחו כוחות החילוץ וההצלה להרים את גשר הולכי הרגל שקרס על המשאית בסיוע מנוף ענק שהובא למקום וחילצו את נהג המשאית.

פאראמדיקים של מד"א ומתנדבי 'איחוד הצלה' שהמתינו במשך שעות לחילוץ הנהג שנלכד מתחת לגשר, שקרס על המשאית, קבעו את מותו של הנהג, גבר כבן 60.

בשעות הבוקר, הושלם פינוי הגשר שקרס וכביש 4 נפתח לתנועת כלי רכב לכל הכיוונים וכמו כן הוסרו כל המחסומים שהוצבו בכבישים המובילים לכביש 4.

זירת האסון (צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיכם: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית וגשר של הולכי רגל שקרס על המשאית. רופא פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה שהיו בסמיכות למקום הגיעו ראשונים לזירה ודיווחו כי נהג המשאית לכוד.

"כוחות כיבוי אש גדולים בסיוע מנופים אזרחיים וכוחות נוספים פעלו ממושכות בזירת האירוע לחילוץ נהג המשאית שלמרבה הצער מותו נקבע בזירת התאונה. צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה פעלו אף הם בזירת האירוע והעניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

זירת האסון (צילום: בעריש פילמר)

קריסת הגשר, על הנתיב שמדרום לצפון בכביש 4, אירעה בשעה 19:45, כאשר לפי החשד המנוף של המשאית, היה גבוה מהמותר ובכך פגע בעוצמה בגשר, שעף ונפל בשלמותו על המשאית, ולכד את הנהג בפנים.

בעקבות הקריסה ולכידת הנהג, הכביש כולו נחסם לתנועה ובכל גוש דן נוצרו פקקי ענק בעקבות כך. הנהגים הרבים שנלכדו בפקקים בסמוך לגשר, הוסבו על עקבותיהם על ידי המשטרה, שפעלה לשחרר את עומסי התנועה ולנתב את הנהגים הרבים לכבישים חלופיים.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר