בתו של שגריר ארה"ב פרידמן עלתה לארץ

טליה פרידמן בת ה-23 בתו של דייויד פרידמן נחתה הבוקר בישראל כעולה חדשה. פרידמן, אחות במקצועה תתגורר בירושלים. השגריר: "כל המשפחה אוהבת את ישראל" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
טליה פרידמן הבוקר בנתב"ג (צילום: איתמר אייכנר, ynet)

טליה פרידמן, 23, בתו של שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן, נחתה הבוקר (ג') בישראל כעולה חדשה, יחד עם 232 עולים חדשים ארצה. אביה קיבל את פניה כשירדה מהטיסה בנמל התעופה בן גוריון ואמר: "אנחנו כל כך גאים בה ואוהבים אותה מאוד, אנחנו רק רוצים שהיא תהיה מאושרת. היא אוהבת את ישראל וכל המשפחה שלנו אוהבת את ישראל".

פרידמן היא אחות במקצועה שעבדה עד כה בבית חולים בניו יורק. היא תתגורר בירושלים. "אני מקווה שהיא תביא רפואה לאנשים הזקוקים לה פה בישראל", אמר אביה.

השגריר פרידמן הוסיף ואמר כי בתו "תמיד רצתה לעלות לישראל. היא מגשימה את חלומה, כל המשפחה גאה בה. אנחנו כאן כדי לקבל את פניה, לתת לחיבוק ולאחל לה הצלחה רבה בישראל".

השגריר פרידמן הטרי עדיין יחסית בתפקידו עורר תקוות רבות עם מינויו לתפקיד הרם. פרידמן יהודי אורתודוקסי בן 57 ואב לחמישה, ידוע כבעל דעות ימניות קיצוניות יחסית ובעבר אף התבטא כי יש לספח חלק משטחי הגדה לישראל.

פרידמן מעורב בפעילות פילנתרופית בישראל, שחלק משמעותי ממנה נוגע להתיישבות ביהודה ושומרון. בין השאר הוא משמש כנשיא ארגון הידידים האמריקאי של ההתיישבות והישיבה בית-אל. פרידמן נחשב לתורם גם לארגון 'איחוד הצלה' ולעמותת 'עלי נגב' בהנהלתו של האלוף במיל דורון אלמוג.

פרידמן ליווה משפטית את עסקיו של טראמפ ויחד עם ידידו ג׳ייסון גרינבלט הם ידועים כאנשיו היהודים הדתיים הקרובים של הנשיא החדש.

השגריר הטרי אף חתום כאחד מעדי הכתובה של איוונקה טראמפ בתו הגיורת של דונלד ורעייתו של ג'ארד קושנר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר