המשטרה בודקת

חשד: זיופים ואי סדרים בבחירות להסתדרות

בהוראת היועת המשפטי לממשלה, המשטרה תתחיל בבדיקת הטענות לזיופים בבחירות שנערכו לראשות ההסתדרות. יחימוביץ' טוענת כי הבחירות לוו באי סדרים וזיופים (חדשות)

יו"ר ההסתדות. ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 )

המשטרה החלה לבדוק את טענותיה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) ולפיהן היה מספר גדול של זיופים ואי סדרים בבחירות לראשות ההסתדרות שנערכו בחודש מאי השנה, בחירות בהן ניצח אבי ניסנקורן את יחימוביץ כשזכה בכ-63% מהקולות - כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 2.

על פי הדיווח, הבדיקה החלה על פי הנחייתו של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. את הבדיקה עורכת היחידה הארצית לחקירות הונאה ומטרתה לקבוע אם יש תשתית שמצדיקה מעבר לחקירה פלילית מלאה.

ליחידת להב 433 הועברו חומרים, בין היתר על ידי מטה יחימוביץ', שנאספו על ידי חוקרים פרטיים ומצביעים לכאורה על חשד לזיופים ואי סדרים משמעותיים במערכת הבחירות.

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שנחשף לחומרים אמר כי כי על פניו נשקפת חומרה רבה מהחומרים, ויש לברר את תכנם בהקדם.

כזכור, לאחר פרסום תוצאות הבחירות טענה יחימוביץ' כי הבחירות לוו באי סדרים וזיופים. יחימוביץ' אמרה "אנחנו חיים במדינה דמוקרטית שהליך הבחירות בה הוא תקין ומפוקח, לכן קשה להסביר למתבונן מבחוץ שלא מדובר במערכת בחירות כפי שחווה אותה אדם נורמטיבי שהולך לקלפי ומצביע לכנסת כרצונו".

דובר ההסתדרות יניב לוי מסר בתגובה לפרסום: "נודע לנו על קיום הבדיקה מהפרסום בכלי התקשורת ואנו בטוחים שלא נפל רבב בהליך הבחירות. ובכל מקרה נסייע לכל הליך בדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר