הגניבה בגאולה

החתן הודה לשוטרים שהחזירו לו את כספו • צפו

הפרסום בשעות הבוקר אתמול ב"כיכר השבת" של סרטון גניבת כספי החתונה מבחור חרדי שהתחתן אמש, גרמה למוסד בו חוסה הגנב כמטופל נפשית, להשיב את הכסף. החתן הודה לשוטרים • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הפרסום בשעות הבוקר אתמול ב"כיכר השבת" של סרטון גניבת כספי החתונה מבחור חרדי שהתחתן אמש, גרמה כזכור להשבתה של הגניבה, שעה טרם כניסתו של החתן לחופה.

ל"כיכר השבת" נודע, כי כשצפו במוסד הטיפולי בו חוסה הגנב הנגמל מהתמכרויותיו, בסרטון שפורסם, הם לקחו ממנו את הגניבה והביאו אותה לתחנת המשטרה - שמיהרה לזמן את החתן הנרגש.

כשהוא הגיע לתחנת המשטרה לקבל את כספו שנגנב, אמר החתן לשוטרים: "לא האמנתי שיחזירו לי את הכסף. תודה רבה לבלשים, לחוקרים של משטרת ישראל ולכל מי שסייע".

בהודעת הדוברות של משטרת ירושלים נכתב, כי אתמול דווח לה על כסף מזומן שנגנב מתוך רכבו של תושב העיר. מדובר בכסף שפדה מחנותו במרכז העיר, וזאת לצורך תשלום המיועד לחתונתו.

"מעדותו עלה כי לקח את הכסף המזומן מהחנות, שהיה מיועד לתשלום לחתונתו, ושם אותו בתוך שקית ברכבו שכן חזר לחנות לזמן קצר. מששב למכוניתו הבחין שהשקית עם הכסף איננה. מיד עם קבלת הדיווח פעלו השוטרים במאמצים רבים במישור הגלוי והסמוי וכעבור מספר שעות מצאו את הכסף במלואו".

השוטרים יצרו עמו קשר והזמינו אותו לתחנת לב הבירה לקבלת הכסף וכאמור הודה לשוטרים שבירכו אותו על חתונתו, והוסיפו: "אנו שמחים להשיב לך את כספך שמיועד למטרה מאוד חשובה וזו החתונה שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר