עכשיו זה רשמי: הסכם הגירושין היקר בהיסטוריה

אחוזות פאר, אי יווני ופריטי אמנות נדירים הם חלק קטן ממה שקיבלה האשה בהסכם הגירושין היקר בהיסטוריה

(צילום: Dialinda / CC BY-SA 3.0)

אחוזות פאר, אי יווני ופריטי אמנות נדירים הם חלק קטן ממה שקיבלה האשה בהסכם הגירושין: בשנים האחרונות אחוזי הגירושין בעולם מטפסים גבוה ואנשים רבים נאלצים לשלם מחיר רגשי ולעיתים אף כלכלי כבד, אך האיש הבא כנראה שילם את המחיר הכבד ביותר על זה שרצה להפריד את חייו מחייה של זו שהייתה אשתו במשך 20 שנים.

בשנת 2008 החליטה אשתו של איל ההון הרוסי דימיטרי ריבולובלב המוערך כיום בשווי של בין 4-5 מיליארד דולר להתגרש מבעלה לאחר שמאסה בחיי ההפקרות בהם נהג. האשה שלמדה מבעלה פרק או שניים בעסקים מפוקפקים בעיקר פעלה בחשאיות והוציאה לו צו מניעה ודרשה בבית המשפט בז'נווה שם היא מתגוררת מ1995 סכום של 4.5 מליארד דולרים מהונו של זה שהיה לצידה 20 שנים, בתביעתה הוסיפה האשה כי אם יימצאו אותה ללא רוח חיים שיידעו כי הכתובת הייתה על הקיר ויש אדם אחד שיהיה ניתן להאשים במקרה כזה.

המשפט המתוקשר בין השניים עורר סערה והתעניינות גדולה בעולם בין היתר בגלל ידידותו של הבעל עם האיש שנתפס כאדם החזק בעולם, ולדימיר פוטין, ובעיקר בגלל הכסף הגדול שטמון בפרשה.

על פי צו בית המשפט שדן בהסכם שנים רבות שילם ריבולובלב לאשתו לשעבר את מלא הסכום שדרשה בטענה "כי היא זו שגידלה את ילדתם המשותפת".

בין הדברים שעברו מבעלותו היישר לידי יריבתו היו ההחזקות בקבוצת כדורגל מצרפת ששוויה מוערך במאות מיליוני דולרים, אחוזת פאר בהוואי, אחוזה בפלורידה אותה רכש מנשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, אוסף אמנות נדיר הכולל יצירות עתיקות של גדולי האמנים, יאכטת פאר, אי יווני ועוד מספר דברים קטנים בדמות ארבע חברות שהקים דימיטרי.

דבר נוסף אותו הפסיד הטייקון הרוסי לגרושתו הוא המאבק על גידול בתם המשותפת, ואולי זה ההפסד הגדול שלו...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר