סיפור מסתורי

ישראלי "נחטף" באוקראינה והושלך חבול בצד הדרך

איש עסקים ישראלי נעלם לפני כשבוע באוקראינה ונמצא אתמול כשהוא מושלך חבול בצד הדרך. לטענתו, חוטפיו העבירו אותו ממקום למקום והחליטו לפתע לשחררו (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סיפור מוזר במיוחד אירע לאזרח ישראלי בן 50 שנעדר במשך חמישה ימים בנסיבות מסתוריות באוקראינה והיה חשש שנחטף. אתמול (רביעי) הוא נמצא מושלך בצדי הדרך חבול ופצוע, 150 ק"מ מהמקום שבו נראה בפעם האחרונה.

על פי הדיווח ב-ynet, הישראלי הובהל לבית חולים מקומי שם טופל. בחקירתו טען שנחטף והועבר ממקום למקום עד אשר החוטפים החליטו להשליכו ללא תמורה.

הישראלי, יוצא אוקראינה, הגיע לביקור משפחתי-עסקי. ביום שישי האחרון בשעות הצהריים הוא יצא מדירה של בן משפחה ומאז נעלמו עקבותיו. משפחתו בישראל הגישה תלונה על היעדרותו. חברת הביטוח "פספורט קארד", שבה היה מבוטח, שלחה צוות של "מגנוס איתור וחילוץ" כדי לחפש אחריו. משרד החוץ ושגרירות ישראל באוקראינה עדכנו את משטרת אוקראינה שפתחה אף היא בחיפושים אחריו.

החקירה התנהלה באיפול מוחלט. האיש לא יצר כל קשר וגם לא הפעיל את מכשיר הטלפון הנייד שלו ולכן גם לא ניתן היה לאכן את מיקומו, דבר שהעלה את החשש לחטיפה.

אתמול, כאמור, נמצא הישראלי, הרחק מהמקום שבו נראה לאחרונה. אם אכן נחטף, לא ברור עד כה אם אותם חוטפים ביקשו כופר תמורתו וגם לא ברור מדוע הם שחררו אותו. משטרת אוקראינה ממשיכה לחקור את טענת החטיפה ובכל מקרה נמסר כי מצבו מוגדר טוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר