מטבח נתניהו נחשף

מטבח מפואר? ארמון פאר? שפטו בעצמכם

"למחבלים בכלא יש תנאים יותר ראויים", כך סיכמה אשת העסקים ניקול ראידמן שתיעדה את בית ראש הממשלה בסרטון מיוחד לאחר שקיבלה אישור לצלם גם למעלה (בארץ)

"מטבח הפאר" (צילום: ניקול ראידמן)

מה לא דובר על אורח חייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו. הם הואשמו בחיי נהנתנות וגם כשפתחו את בית ראש הממשלה לצלמים נאמר כי הם מסתירים את חלקי הפאר של הבית בקומה השנייה אליה לא עלו הצלמים עד כה.

אחד הטענות העיקריות היו כי בקומה השנייה של הבית ישנו מטבח מודרני ומפואר בו ניתן לבשל בניגוד למטבח העלוב בקומה הראשונה. כך נופפו שוב ושוב מתנגדיו של נתניהו שהחליט לפתוח את ביתו לחלוטין ולחשוף את האמת הערומה.

אשת העסקים ניקול ראידמן חברתה של שרה נתניהו צילמה סרטון בקומה השניה של בית ראש הממשלה וחשפה את מצבו העגום והמביש של המעון. קילופי צבע, רטיבות ועובש לצד תחזוקה לקויה במיוחד של המבנה וגולת הכותרת המטבחון העלוב של מעון ראש הממשלה.

כפי שניתן לראות בסרטון מדובר במטבח בסיסי ביותר שגם בו תנור האפייה למשל מקולקל. מצבו של הבית באופן כלי מביש מאד ולא ראוי כי ראש ממשלה כל שהוא יתגורר בו במצבו זה.

"אין תקציב לתקן מטבח לראש הממשלה? פה צריכים לארח את כל הנשיאים מכל המדינות? פה?", תהתה ראידמן. "ציפיתי לברזים מזהב, לא קיבלתי", הוסיפה בציניות והצביעה על "מקרר גולדה שמצפצף" ועל תנור שלדבריה הוא מקולקל: "יש כאן ביסקוויטים מתקופת אולמרט".

בראיון ל"תוכנית חיסכון" אמרה ראידמן: "התנאים שחיים מחבלים בבתי כלא, אני חושבת שהם יותר ראויים למגורים מאשר מעון ראש הממשלה. אני הייית שם למעלה, אני נחנקתי מהטחב ואני לא סובלת מאסטמה. בוא נגיד ככה, לא הייתי נשארת שם לישון אפילו לילה אחד מהריח והעובש והטחב שיש שם".

בדיווח בערוץ 2, שם פורסמו קטעים מהסרטון שצילמה ראידמן, נאמר כי "יש הסכמה מוחלטת בין כל הגורמים שככה ראש ממשלה לא צריך לחיות במדינת ישראל. עכשיו השאלה היא איך זה קורה. מקורבים לנתניהו טענו גם בפני ראידמן וגם בפני אנשים אחרים שהוגשו כמה בקשות לשיפוץ, אבל חשב המשרד דחה אותן. גורמים במשרד רה"מ אמרו כי 'לא ידוע שנדחו בקשות, זה מתקן ממשלתי שאין לו בעיה תקציבית שצריך לחלק בינו לבין ההוצאה הפרטית'".

לפי הדיווח, תקציב מעון ראש הממשלה לשנת 2017-8 אושר, וכלל ארבעה מיליון שקלים שיפוץ לבני הזוג נתניהו - אך לשכת ראש הממשלה דחתה זאת. חשב משרד ראש הממשלה אלי ביטן אמר כי הטענות כאילו הוא דחה בקשות לשיפוץ הן ניסיון פסול להפעיל עליו לחץ בעניינים אחרים.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "חשבות משרד ראש הממשלה לא אישרה כל תקציב לשיפוץ כלשהו במעון רה״מ, לא בקומה התחתונה ולא בקומה העליונה. בנוסף, לא הוצא אפילו שקל אחד לצרכים אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר