עבודה מסוכנת

הבוקר: שלושה הרוגים ושני פצועים בתאונות עבודה קשות

פלסטיני נפצע באורח קשה כשהתחשמל במהלך עבודתו בביתר עילית. פועל אחר נהרג מנפילה מגובה, פועל נהרג מפגיעת טרקטור, ופועל נפצע בינוני מנפילה מגובה (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה באב תשע"ז | 17.08.17
פינוי מד"א, אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

פועל פלסטיני בשנות השלושים לחייו נפצע הבוקר (חמישי) באורח קשה לאחר שהתחשמל במהלך עבודה באתר בניה ברחוב התעוררות התשובה בביתר עלית.

צוותים מקומיים של איחוד הצלה ומגן דוד אדום העניקו לפלסטיני טיפול רפואי ראשוני והוא פונה באמבולנס של מד"א להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם, נסיבות המקרה בבדיקה וחוקרי משרד העבודה יבחנו את פרטי האירוע.

ממד"א נמסר: "התקבל דיווח על פועל שהתחשמל ברחוב דברי חיים בביתר עילית. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם גבר כבן 33 במצב קשה עם כוויות בפלג גופו העליון".

במקרה אחר נהרג הבוקר פועל בניה בשנות הארבעים לחייו לאחר שנפל מגובה באתר בניה בראש העין. צוותים של מד"א שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך פראמדיק קבע את מותו.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "פועל נפל ממרפסת באתר בניה ברחוב העבודה בראש העין. מתנדב רפואת חירום של איחוד הצלה שעובד אף הוא באתר בניה סמוך הגיע למקום ודיווח כי למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבל. נסיבות נפילתו מגובה בבדיקה".

הרוג נוסף הבוקר בתאונת עבודה, נפגע מטרקטור ונהרג במקום. מדוברות מד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מטרקטור באתר בניה במחלף חוף השרון. פאראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 50 ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכית קשה וקבעו את מותו במקום.

מקרה נוסף של פגיעה במקום העבודה אירע הבוקר גם באתר בניה ברחוב נתן אלתרמן ברחובות, שם פועל בן 28 נפצע באורח בינוני מנפילה מגובה של כארבעה מטרים. הוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות. לאחר שקיבל טיפול רפואי ראשוני בשטח.

מאוחר יותר נהרג פועל נוסף באתר בנייה ברחוב סילבר בנהריה שם נפגעו שלושה פועלים ככל הנראה מנפילת פיגום.
נקבע מותו של אחד הפועלים מצבם של שני הפועלים האחרים קשה(טרם ידועה זהותם).

מהמשטרה נמסר כי גורמי חקירות הגיעו למקום ופתחו בחקירת הנסיבות.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף אשר הוזעקו לאתר בניה ברחוב סילבר בנהריה עקב דיווח על תאונת עבודה עם מעורבות מספר נפגעים. בשלב זה לוחמי אש פועלים בזירת האירוע לחילוץ הלכודים. נסיבות המקרה בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר