הנהג הציל

16 מטיילים חולצו לאחר שאבדו בתוך מערה

נהג ההסעות ששם לב שהמטיילים מתאחרים הזמין את כוחות החילוץ שהגיעו להר סדום סרקו אחר המטיילים ומצאו אותם בסופו של דבר בתוך מערה שהכניסה אליה מסוכנת (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המטיילים שחולצו (צילום: דוברות המשטרה)

לפני כשלוש שעות סיימו מתנדבי יחידת החילוץ של משטרת ישראל לחלץ בשלום, 16 מטיילים אשר איבדו את דרכם במערה בהר סדום. ערנותו ויוזמתו של נהג ההסעות אשר הזעיק את מתנדבי יחידות החילוץ של משטרת ישראל באמצעות קריאה למוקד 100, הצילה את חיי המטיילים.

אמש התקבלה הודעה בקו מאה של המשטרה, מנהג הסעות שהמתין באיזור הר סדום לחזרת מטיילים שבוששו להגיע. צוותי מתנדבי יחידת חילוץ עין גדי וערד שהוקפצו למקום בשעה 01:20 לפנות בוקר, התפרסו לסריקות בשלושה מסלולים שונים מאחר שנהג ההסעות לא ידע לעדכן לגבי מסלול המטיילים.

לאחר זמן מה, הגיע אחד מצוותי מתנדבי יחידת חילוץ של משטרת ישראל לפתח ארובת מערת השועל שם שמע קולות הבוקעים מעומק הפיר. תוך זמן קצר, חילצו המתנדבים 16 מטיילים, אשר איבדו את דרכם ונותרו ללא מים ועם שני פנסים בלבד. ולפני כשלוש שעות הסתיימה בשלום פעילות חילוץ המטיילים, מפתח בצד מזרח מערת השועל אשר הכניסה אליה בכל דרך מסוכנת ואסורה.

משטרת ישראל ומתנדבי יחידות החילוץ המשטרתיות ערוכים לתקופה זו ונמצאים בכוננות לתת מענה במידת הצורך לאזרחים הנקלעים למצב מסוכן וכן מבצעים פעילויות של מניעה מצבית לרבות פעילות הסברה ומניעה בנושא, במטרה להעלות את מודעות האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק שיוצאים לטייל לסכנות הטמונות בטיולים ואת כללי התנהלות לציבור המבלים והמטיילים, שיסייעו לסיים את הטיול בבטחה ולחזור הביתה בשלום.

הלילה, חולצה בשלום משפחה בת 18 נפשות לאחר שדרכם אבדה במשך 6 שעות במהלך מסלול נחל עמוד ליד הר מירון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר